نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 20:22

غرق شدن یک مرد 43 ساله در استخر باغی در خمینی‌شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از حادثه غرق شدن مرد ۴۳ ساله در استخر باغ خبر داد.

 مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه فوت آقای ۴۳ ساله خمینی شهری اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۴ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی خمینی شهر اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در استخر یک باغ به وقوع پیوست، گفت: این حادثه در محدوده باغات اصغرآباد اتفاق افتاده بود و با توجه به تلاش زیاد نیروهای امدادی جهت احیای مرد حادثه دیده، قبل از خارج شدن از آب جان خود را از دست داده بود.

مرادیان بیان کرد: آتش نشانان غواص جهت امداد در این حادثه از ایستگاه شماره ۱، ۲ و۳  در محل حادثه حضور داشتند.

به گزارش فارس، از ابتدای سال جاری تاکنون در اثر وقوع بیش از ۲۲ مورد حادثه غرق در منابع آبی استان تعداد ۷ نفر جان باخته‌اند.

باتوجه به شرایط افزایش دما و حضور گردشگران در اطراف رودخانه‌ها و سدهای مخزنی باغات و مناطق گردشگری بخصوص در روزهای تعطیل و پایان هفته آمار وقوع حوادث غرق در منابع آبی افزایش می‌یابد.

منابع آبی رودخانه‌ها، سدهای مخزنی، کانال‌های منشعب و استخرهای ذخیره آب کشاورزی و باغات مکان‌های غیر ایمن برای شنا هستند و به علت سردی شدید آب ناشی از ذوب برف‌های زمستانی، ناپایداری  و وجود گودال و حفره‌های عمیق در بستر رودخانه‌ها و سدها و حالت گردابی جریان آب، پتانسیل وقوع حوادث غرقی در رودخانه‌ها و سدها بسیار محتمل است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1273653

مهمترین اخبار ایران و جهان: