نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 10:32

معاون سیاسی سازمان بسیج: لازمه شکست دشمن در توطئه ها، حضور مردم در صحنه است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: لازمه شکست دشمن در همه نقشه ها و توطئه ها، همیشه در صحنه بودن مردم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید جلال حسینی در سلسله جلسات جهاد تبیین روسا و مدیران دستگاه های اجرایی در مصلی امام جعفر صادق(ع) ابراز کرد: دشمن از هرتوطئه و دشمنی استفاده می کند تا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تا انتخابات مجلس شورای اسلامی متوقف کند و این دشمنی ها از سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: اغتشاشات سال گذشته، بزرگترین جنگ جهانی رسانه ای در فضای مجازی علیه ایران بود. جنگ ارزی بزرگ، نقدینگی بی نظیر، جنگ گسترده حجاب و غیره از جمله توطئه های دشمنان است اما تاکنون تمامی این توطئه ها به شکست منجر شده و قطعا دیگر توطئه ها نیز منجر به شکست خواهد شد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: لازمه شکست دشمن در همه نقشه ها و توطئه ها، همیشه در صحنه بودن مردم ایران اسلامی است. مردم ایران همیشه در صحنه حاضر بودند وتوطئه های شوم دشمنان را نقش بر زمین کردند.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد تورم حاکم بر کشور روانی بوده و صحت ندارد. اما متاسفانه اغلب مردم از این موضوع بی اطلاع هستند‌.

حسینی افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور، بی تدبیری برخی از مسئولان بوده اما بخش اعظم آن مربوط به تحلیف است که اگر این ذهنیت در بین مردم شکسته شود و مردم حقایق را بدانند بسیاری از مشکلات اقتصادی ناخوداگاه حل می شود.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: در ۴۴ سال گذشته بی نظیرترین اتفاقات و دشمنی ها توسط دشمنان در کشور رخ داده و در این سال‌ها بیش از ۷۰ کشور علیه انقلاب اسلامی انواع اقدامات و توطئه های سیاسی،نظامی، فرهنگی و غیره را انجام دادند. در طول تاریخ در جهان کشوری مانند ایران وجود نداشته که در برابر همه اقدامات و توطئه های مختلف مقاومت کرده و حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و اقتدار خود را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه همه دولت ها توسط مردم انتخاب شدند ادامه داد: نکته مهم در نظام جمهوری اسلامی این است که در ۴۴ سال گذشته مردم تصمیم گیرنده دولت ها بودند و اگر در دوره ای تصمیم و انتخاب اشتباه داشتند، این انتخاب اشتباه چراغ راه آینده آنها برای تصمیم گیری های بعدی بود‌.

وی بیان کرد: در قریب به دو سال گذشته اقدامات و کارهای بزرگ زیربنایی توسط دولت صورت گرفته که اگر این مسیر همچنان ادامه پیدا کند، ایران اسلامی در هفت سال آینده به یک قدرت برتر اقتصادی در جهان تبدیل می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: اندیشه انقلابی یعنی به جای نگاه به دست دشمن، به مردم خود، ظرفیت های داخلی و وعده خدا تکیه و ایمان داشته باشیم و قطعا با تلاش و کوشش، پیروزی حق بر باطل محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199609

مهمترین اخبار ایران و جهان: