نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:05

۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در گناوه افتتاح و اجرا می‌شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: در دهه مبارک فجر پروژه‌های مناسب برحسب نیاز مردم و توسعه زیرساخت‌ها با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح و یا اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با بیان اینکه شهرستان گناوه دارای مردمانی انقلابی، با نجابت، متدین، ولایت مدار و وفادار به نظام اسلامی و در خط ولایت فقیه و رهبری است، افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین اعضای شورای تأمین، شورای اداری و مسئولان در سطح شهرستان گناوه وجود دارد.

فرماندار گناوه افزود:: شهرستان گناوه با داشتن ۲۲۰ شهید در دوران دفاع مقدس وضعیت ممتازی از این لحاظ در کشور برخوردار است که سرداران بزرگ و فرماندهانی دوران دفاع مقدس در میان آنها را می‌توان نام برد.

صفری ابراز داشت: نگاه بلند مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به مردم و ایجاد نشاط و امیدواری به آینده انقلاب، به عنوان رویکرد کاری مسئولان شهرستان و در دستور کار است.

وی بیان کرد: در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان گناوه، به نهادها و دستگاه‌های فرهنگی توجه خاص صورت گرفته و اعتبارات فرهنگی مناسبی برای این حوزه و دستگاه‌ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌هایی ورزشی مناسبی برای شهرستان پیش بینی و بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه برنامه ریزی شد تا در اختیار بخش ورزش شهرستان قرار گیرد که نور امیدی برای ورزش و ورزشکاران شهرستان است.

فرماندار گناوه بیان کرد: تکمیل فاضلاب، جاده گناوه - گچساران، پل مسیر حرم سید رضا، جاده کمربندی از جمله پروژه‌های بوده که طی چندین سال راکد مانده و طی یکسال گذشته فعال شده است.

وی گفت: به سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان توجه خاص شده است و چندین پروژه مهم در زمینه‌های مختلف با اشتغالزایی مناسب و با استقبال سرمایه گذاران انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: در ایام الله مبارک دهه فجر امسال پروژه‌های مناسب بر حسب نیاز مردم و توسعه زیرساخت‌های شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح و یا اجرایی خواهد شد..

وی گفت: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان به طور منظم و مستمر و با برنامه ریزی مناسب تشکیل می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010397

مهمترین اخبار ایران و جهان: