نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 10:39

توصیه معاون دانشگاه علم و صنعت به کنکوری‌ها

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت توصیه‌هایی را برای داوطلبان کنکور در روزهای باقیمانده تا آزمون مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود یعنی از امروز تا روز کنکور تنها ۱۰ روز فرصت برای آمادگی داوطلبان باقی است.

قطعا هر داوطلب مایل است رتبه دلخواه خود را در کنکور کسب کند و در دانشگاه و رشته مورد علاقه‌اش ادامه تحصیل دهد.

البته داوطلبان آزمون دی ماه برای ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه‌شان فرصت دیگری هم در تیرماه دارند تا اگر از رتبه کنکور دی ماه راضی نبودند رتبه کنکور تیرماه را به عنوان رتبه مورد پذیرش خود اعلام کنند.

برای حضور در کنکور مسوولان آموزشی کشور و مشاوران تحصیلی توصیه‌هایی را برای داوطلبان مطرح می‌کنند که می‌تواند در موفقیت کنکوری‌ها بسیار مفید باشد.

محمدرضا دلیری معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: روی سخن من ابتدا با خانواده داوطلبان است که از آن‌ها می‌خواهم از ایجاد فضای استرس و فشار در روزهای نزدیک کنکور کاملا پرهیز کنند.

وی افزود: خانواده‌ها باید محیطی آرام همراه با حس آرامش را برای فرزندان خود ایجاد کنند.

دلیری خطاب به داوطلبان کنکور نیز گفت: داوطلبان نیز باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا با تکیه بر دانسته‌هایشان و مطالعاتی که داشته اند با تمرکز به سوالات پاسخ دهند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: با توجه به اینکه کنکور در دو نوبت برگزار می‌شود قطعا باید استرس و نگرانی داوطلبان کمتر باشد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 964809

مهمترین اخبار ایران و جهان: