نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 12:50

480 نیروی اورژانس زنجان برای جشن چهارشنبه‌سوری آماده شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از آماده‌باش 480 نیروی اورژانس برای چهارشنبه اخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، داریوش تقی‌لو، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از آماده‌باش نیروهای اورژانس برای مواجه با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار داشت: نیروهای اورژانس استان در 63 پایگاه آماده ارائه خدمات اورژانسی  است و یکی از تدابیر اورژانس برای شب چهارشنبه آخر سال، استقرار پنچ دستگاه آمبولانس به صورت فوق‌العاده در مناطق مختلف شهر برای امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از فعال شدن موتورلانس‌ها در دو پایگاه خیام و قائم در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

وی تعداد نیروهای آماده‌باش اورژانس را در سطح استان 480 نفر اعلام کرد و گفت: در این راستا و برای ارتقای عملکرد، تعامل با دیگر دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی و پدافند غیرعامل استانداری در دستور کار قرار دارد.

تقی‌لو با بیان اینکه بیمارستان آیت‌الله موسوی مرکز پذیرش بیماران مربوط به چهارشنبه آخر سال انتخاب شده است، افزود: همه بیماران احتمالی این مناسبت در این مرکز درمانی پذیرش خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس معرفی شده توسط آموزش و پرورش افزود: این دوره‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با عواقب استفاده و مواجهه با مواد محترقه و با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی برگزار می‌شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088297

مهمترین اخبار ایران و جهان: