نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 10:46

طرح اشتغال ۱۰۰۰ نخبه در مازندران اجرا می شود

ساری- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به طرح حمایت از نخبگان گفت: طرح اشتغال هزار نخبه سالانه در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید محبی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به برپایی ۱۳ جلسه شورای اداری در استان شمار مصوبات این جلسات را ۱۳۹ مصوبه بیان کرد و گفت: ۱۰ مقام ارشد کشور در جلسات شورای اداری استان شرکت کردند.

وی ابلاغ ۵۸ سیاستگذاری و مصوبه به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی، برپایی ۱۹۸ جلسه شورای اداری شهرستان‌ها با هزار و ۱۶۵ مصوبه از جمله اقدامات بوده است، گفت: از ۱۷۰ عضو شورای اداری ۱۳۲ عضو شامل مدیران و فرمانداران در تمامی جلسات حضور داشته‌اند و شش نفر از مدیران کل بیش از سه جلسه متناوب در جلسات غیبت غیرموجه داشتند.

وی ادامه داد: مدیرکل کمیته امداد ۱۶۸ بار در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها شرکت کرده است و و مدیرکل بنیاد شهید نیز ۱۲۴ مبار در شهرستان‌ها حضور یافته‌اند.

محبی گفت: بیشترین حضور مدیران کل استان در شهرستان‌های بابل، بابلسر، فریدونکنار و رامسر و کمترین میزان حضور در شهرستان‌های سیمرغ، عباس آباد، جویبار، میاندرود، سوادکوه شمالی و کلاردشت بوده است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: تسهیل صدور مجوزها، ایجاد نظام اداری سالم، افزایش بهره وری در سازمان‌ها و اجرا و تحقق کامل مصوبات سفر استانی دولت از مهمترین برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: به طور کلی شاخص‌های مربوط به سال جاری و آینده در زمینه توسعه تغییر کرده است و در زمینه حمایت از نخبگان، طرح اشتغال هزار نخبه در سال اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096009

مهمترین اخبار ایران و جهان: