نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 13:12

رویداد‌های امید آفرین در سطح جامعه تبیین شوند

فرماندار زنجان با بیان اینکه امروز جامعه ایرانی بیش از هر برهه‌ای نیاز به امیدواری دارد، گفت: بنابراین رسالت اصلی مسوولان باید طرح و بیان اخبار رویدادهای نوید بخش، غرور آفرین، امیدوارکننده در سطوح مختلف جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان، در جلسه شورای معاونین فرمانداری و بخشداران بخش‌های تابعه شهرستان، به لزوم بهره‌گیری از نظرات سازنده و نقدهای پیشبرنده توسط مسوولان شهرستان تاکید کرد و با بیان اینکه امروز جامعه ایرانی بیش از هر برهه‌ای نیاز به امیدواری دارد، اظهار داشت: بنابراین رسالت اصلی مسوولان باید طرح و بیان اخبار رویدادهای نوید بخش، غرور آفرین، امیدوارکننده در سطوح مختلف جامعه باشد.

فرماندار زنجان ضمن تاکید بر اینکه بایستی در سطح ادارات شهرستان امورات مردمی با دقت و درایت کامل توسط مدیران و کارشناسان انجام گرفته و تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی در دوایر دولتی عملیاتی شود، گفت: تحت هر شرایطی مراجعین باید از سوی عوامل اداری اقناع شده و با رضایت کامل ادارات را ترک کنند.

وی افزود: آثار عملکرد کارکنان دولت به طور مستقیم در شکل گیری افکار عموم تاثیرگذار است،  بنابراین با ظرافت و دقت نظر کاملی، لوای کارمندی را بر تن داشته باشیم.

خالقی به جایگاه دستگاه‌های حاکمیتی در زمینه پیشبرد اهداف ادارات اجرایی و خدمات رسان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه عملکرد سایر ادارات متاثر از نحوه نظارت و ایفای نقش فرمانداری و بخشداری‌هاست، عوامل دوایر حاکمیتی در شهرستان بایستی با خلاقیت، اقتدار و تداوم خود موجبات تکاپوی ادارات را فراهم کنند.

فرماندار زنجان گفت: نباید بگذاریم دوایر دولتی در شهرستان دچار روزمرگی شوند بلکه با نقش آفرینی موثر خود موجب شویم تا مردم شاهد پویایی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شوند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129309

مهمترین اخبار ایران و جهان: