نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 12:18

ایام دهه فجر موکب‌ها از مردم پذیرایی خواهند کرد

استاندار البرز با بیان اینکه جشن‌های چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم و مساجد برگزار شود، گفت: موکب‌ها برای پذیرایی از مردم در دهه مبارک فجر راه‌اندازی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک این ایام و اعیاد شعبانیه، گفت: ۶۸۲ مسجد در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۵۱ مسجد در کرج است بنابراین باید همراهی لازم را جهت فعالیت های فرهنگی و تبیین گری مساجد داشته باشیم. 

وی ادامه داد: برپایی حدود ۳۰۰ موکب در استان توسط سپاه و مراکز مذهبی برای پذیرایی از مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد. 

عبداللهی گفت: می‌توان با برنامه ریزی در ۱۰۰ مسجد شاخص استان به مدت ۱۰ شب برنامه های مختلفی متناسب با ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو اجرا کرد تا جمع بزرگی از مردم استان را در بر گیرد.

وی افزود: چراغانی اماکن عمومی استان، نصب پرچم سردر واحدهای صنفی، منازل و... با هدف ایجاد شور و نشاط و جلوه بصری در سراسر استان از جمله مواردی است که باید با کمک متولیان اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

وی افزود: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جانفشانی های مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران است.

عبداللهی گفت: مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، دفاع از ارزش های انقلاب و ادای احترام به خون شهدا برای حفظ این دستاورد بزرگ است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651909

مهمترین اخبار ایران و جهان: