نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 22:48

دوبانده شدن جاده‌های بردسکن پشت پیچ وعده‌ها

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بردسکن با انتقاد از نبود حتی100متر راه دوبانده و یک طرفه در این شهرستان، گفت: این مهم از مطالبات مهم مردم است.

علی اکبر بوسفیان  در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: شهرستان بردسکن در چهار راه مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب در قسمت غرب استان خراسان رضوی قرار دارد که به جهت تردد  هزاران خودروی سبک وسنگین دارای اهمیت است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بردسکن با بیان اینکه بردسکن دارای ۱۰۸۳ کیلومتر راه همسنگ شامل فرعی،اصلی و روستایی میباشد افزود:  از این مقدار ۳۱۵ کیلومتر راه  اصلی و فرعی و مابقی روستایی  است که از ۵۷۵ کیلومتر راه روستایی حدود ۲۱۰ کیلومتر آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار در شهرستان از نعمت راه آسفالت برخوردار می باشند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بردسکن اظهار کرد: در حوزه روکش راههای فرعی و اصلی برنامه ریزی صورت گرفته و برای ۳ کیلومتر در محور بردسکن به کاشمر، ۱۰ کیلومتردر محور بردسکن به بجستان و ۶ کیلومتر در محور بردسکن به سبزوار قرارداد منعقد شده است که بر اساس تعهدات پیمانکاران  شروع می شود.

وی با تایید خرابی بیش از حد  قسمت هایی از  مسیر بردسکن به سبزوار به خرابی جاده  بردسکن به طبس و بیارجمند  اشاره داشت وگفت: مکاتبات و پیگیری های لازم از طریق اداره کل استان و سازمان راهداری انجام گرفته  تا برنامه ریزی جهت تخصیص اعتبار روکش جهت این محور نیز اخذ گردد.

یوسفیان تردد زیاد خودروها را در محورهای منتهی به بردسکن  یاد آور شد  و افزود: اداره راهداری کار نگهداری مسیرهای آسفالت برون شهری را بعهده دارد ولی در بحث راه سازی  ودوبانده کردن محورها که هر روز شاهد تصادفات  مرگ باری دراین محورها شاهد هستیم ، کمتر کار شده است. 

پایان پیام/70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628909

مهمترین اخبار ایران و جهان: