نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 20:18

دقیقی: یکی از 2 تیم کم هزینه لیگ برتر هستیم +فیلم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بودجه ما از کف هم پایین‌تر است و به سقف نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید دقیقی بعد از پیروزی یک بر صفر در دیدار دوستانه مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود بازی های تداکارتی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم است تا بتوانیم ضعف ها را پوشش بدهیم و نقاط قوت را بیشتر تقویت کنیم. اما موضوعی که چند وقت اخیر تیم ما را دچار حاشیه کرد این بحث شکایت تیم سایپا بود. که باعث شده تیم من تمرکز لازم را نداشته باشد. امیدوارم رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف تغییر کند و باشگاه شمس آذر بدون امتیاز منفی وارد لیگ برتر شود. البته ما به رای کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال احترام می گذاریم اما اگر این رای تایید شود اجحاف به مردم قزوین است زیرا باشگاه ما هیچ تخلفی مرتکب نشده است و اشتباهی سهوی رخ داده بود.

سرمربی شمس آذر در مورد اینکه مقصر چه کسی است، گفت: مقصر بازیکن است که کارت جعلی به باشگاه ارایه کرده و از سال های گذشته بوده این مساله در تیم وجود داشت. و شمس اذر دوسال در لیگ یک فعالیت می کرده و امسال به لیگ برتر وارد شده و مشکلات ساختاری دارد. این بازیکن کمتر از 90 دقیقه برای تیم ما بازی کرده و به هیچ عنوان افزایش کیفیتی برای تیم ما نداشته است. شمس اذر با 70 امتیاز و اختلاف 15 امتیازی با تیم سوم جدول به لیگ برتر صعود کرده و بهترین صعود تاریخ به لیگ برتر را داشته است. امیدوارم این منفی سه امتیاز هم برگردد. هر کدام از ارکان فدراسیون فوتبال پرونده را بررسی کنند حق را به باشگاه ما می دهند.

دقیقی در مورد اینکه از نقل و انتقالات باشگاه راضی هست و سقف بودجه را شمس اذر رعایت خواهد کرد یا نه، گفت: بودجه ما در اندازه یک باشگاه لیگ یکی است ولی نقاط قوت خوبی داریم و بازیکنان جوان و شایسته ای داریم و یک مدیرعامل جوان که فوتبال را بلد است و بازی کرده است و با بازیکنان جوان و کمترین بودجه تلاش خواهیم کرد. بودجه ما از کف هم پایین تر است و به سقف نمی رسد یکی از دو باشگاه کم هزینه لیگ برتر و کم بودجه ما هستیم ولی مثل فصل گذشته با بازیکنان کم نام و نشان کار بزرگی انجام خواهیم داد.

سرمربی شمس آذر در مورد اینکه گفته می شود 8 باشگاه لیگ یکی قرار است از شما  شکایت کنند، گفت: بابت چی شکایت کنند؟! از چی  شکایت کنند؟! برخی رفتارها در اندازه های فرهنگ اصیل ایرانی نیست. تیم های شهرداری آستارا و پارس جنوبی جم چرا باید شکایت کنند چه فرصتی برای آنها ایجاد می شود؟! استقلال خوزستانی ها مصاحبه کرده بودند که باید از تیم ما امتیاز کم شود تا شاید خیال شان راحت شود یک تیم می افتد! این رفتارها در شان فرهنگ ایرانی نیست.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1361609

مهمترین اخبار ایران و جهان: