نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 16:40

توقیف 2 دستگاه خودرو حامل زغال قاچاق جنگلی در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل از توقیف 2 دستگاه خودروی حامل زغال قاچاق جنگلی و خاک پیت توسط نیروهای یگان حفاظت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمد نوری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: یک دستگاه نیسان وانت حامل خاک پیت و یک دستگاه خودرو سواری حامل ۵ کیسه زعال قاچاق  جنگلی با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت توقیف و محموله قاچاق کشف شد.

وی افزود: در این رابطه 2 نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

نوری از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280909

مهمترین اخبار ایران و جهان: