نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 12:50

۲ پروژه امداد و نجات در استان سمنان افتتاح شد

سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امروز و همزمان با سایر نقاط کشور، دو پروژه پایگاه امداد و نجات در گرمسار و دامغان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا باغبان پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های هلال احمر سمنان به میزبانی پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایوانکی شهید قاسم قاسمی، بیان کرد: طرح های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر کشور دو پروژه پایگاه امداد و نجات در گرمسار و دامغان به بهره برداری رسید.

وی افزود: پایگاه امداد و نجات بین شهری ایوانکی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع با زیربنای ۱۴۰ مترمربع و سر جمع اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، سفر رئیس جمهور به استان و منابع استانی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل هلال احمر کشور گفت: پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر کویر دامغان در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع و سر جمع اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، سفر ریاست جمهوری به استان و منابع استانی به بهره برداری می رسد.

باغبان گفت: امروز آئین بهره برداری از ٥٤١ پروژه امدادی و عمرانی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282509

مهمترین اخبار ایران و جهان: