نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 15:40

مسئولان برای حل مشکلات منسجم باشند

تالش- امام جمعه تالش با انتقاد از بلاتکلیف ماندن پل اسالم و عابر پیاده این شهرستان گفت: مسئولان برای حل مشکلات منسجم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام مجتبی نورزاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تالش با انتقاد از وضع موجود و مشکلات شهرستان تالش اظهار کرد: شهرستان تالش محلی برای حکم‌های سرپرستی مسئولین در گیلان شده چرا که بسیاری از ادارات به ویژه نهادهای مهمی چون فرمانداری و شهرداری با حکم سرپرستی اداره می‌شوند.

وی با انتقاد از عدم انسجام مسئولین شهرستان در بیان و حل مشکلات شهرستان در مرکز استان افزود: اگر بنده نقدی دارم یا مشکلات را بیان می‌کنم به دلیل مراجعات بسیاری از مردم به دفتر اینجانب است.

حجت الاسلام نوزاد با تاکید بر اینکه در پر باران ترین و سرسبزترین اقلیم این کشور پهناور قرار داریم اما در شهر با مشکل نداشتن آب آشامیدنی مواجه هستیم، گفت: در روستاها با هر بارش باران سردهنه های کشاورزی تخریب می‌شود و هر بار چندین میلیارد هزینه می‌شود و این موارد همه ناشی از سو مدیریت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه پل اسالم و پل عابر پیاده شهر تالش همچنان بلا تکلیف مانده و معلوم نیست چه زمانی تعیین تکلیف می‌شود، ادامه داد: مسئولین فقط به شخص بنده بیش از پنج بار قول ساخت آن را طی ماه بعد داده‌اند که همچنان منتظر وعده‌هایشان هستیم.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران در هنگام پست گرفتن شب روز ندارند اما بعد اینکه حکم خود را دریافت می‌کنند انگار نماز جمعه را فراموش می‌کنند و دوست ندارند در صفوف نماز جمعه بین مردم عادی بنشینند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288609

مهمترین اخبار ایران و جهان: