نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 03:44

اسرائیل در مرحله افول و مقاومت در مرحله افزایش قدرت است

اسامه حمدان اعلام کرد که یک اتاق عملیات مشترک برای عملیات مقاومت در برابر اشغالگران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسامه حمدان»، از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که یک اتاق عملیات مشترک برای مقاومت وجود دارد و نگران پاسخگویی به جنایات اسرائیل و هدف قرار دادن هر رهبر مقاومت است.

حمدان همچنین افزود: «ناتوانی اسرائیل به دلیل قدرت مقاومت و توانایی گروه‌های مقاومت در مقابله با هر تجاوزی است.

عضو ارشد گروه حماس در ادامه گفت: «اسرائیل» بیشاز هرچیز نگران وحدت میدان‌های مختلف نبرداست، زیرا موجودیت آن بر اساس تکه تکه کردن ملت و ایجاد اختلافات فرقه‌ای و قومی بین کشورها ایجاد شده است.

اسامه حمدان همچنین افزود: اشغالگران نمی‌توانند در این نبرد پیروز شوند، اگر ملت با اتحاد در میدان‌ها با آنها مقابله کند. برای دستیابی به این دستاورد در برهه‌ای تاریخی هستیم زیرا «اسرائیل» در مرحله افول و مقاومت در مرحله صعود و افزایش قدرت قرار دارد.

حمدان همچنین گفت: قطب نمای حرکت ما همچنان به سمت فلسطین است و این چیزی است که ما از رئیس جمهور بشار اسد در دمشق هم شنیده‌ایم.

پیش از این نیز، گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرده بودند که دشمن صهیونیستی با ادامه جنایات علیه مسجد الاقصی و تعرض به مصلای باب الرحمه با آتش بازی می‌کند و به دنبال تغییر هویت اسلامی قدس و پیاده کردن بخشی از برنامه‌های یهودی‌سازی خود است که به یاری خداوند این برنامه‌ها هرگز عملی نخواهد شد.

این گروه‌ها پس از پایان نشست دوره‌ای خود در شهر غزه عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی به منظور به شکست کشاندن طرح‌های شوم اشغالگران برای سیطره بر مسجد الاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن فراخواندند.

گروه‌های فلسطینی با اشاره به اینکه مسئله اسرا در رأس اولویت‌های مقاومت قرار دارد، تاکید کردند که سیاست اهمال پزشکی که دشمن صهیونیستی در حق اسیر خضر عدنان و اسیر ولید دقه در پیش گرفته، جنایتی خطرناک است.

آن‌ها برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل توسط نظامیان اسرائیلی را هم تجاوزی آشکار خوانده و تاکید کردند که چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند وضعیت اسلامی و تاریخی مقدسات فلسطین را تغییر دهد.

گروه‌های فلسطینی بیان کردند که عملیات‌های مقاومتی قهرمانانه در کرانه باختری و قدس ضعف و سستی رژیم موقت صهیونیستی در برابر ملت مبارز و مجاهد فلسطین را نمایان ساخت و قدرت این ملت برای شکست طرح‌های شوم دشمن را ثابت کرد.

این گروه‌ها تاکید کردند که تهدیدات دشمن به ازسرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت هرگز نمی‌تواند به بهبود وجهه تخریب شده و جایگاه این رژیم که مقاومت آن را در هم شکسته، کمکی بکند و پاسخی که انتظار این رژیم را می‌کشد بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171058

مهمترین اخبار ایران و جهان: