نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 15:34

کاروان زیر سایه خورشید بیش از ۳۷۰ برنامه در البرز اجرا کرد

کرج- مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز گفت: کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید در دهه کرامت سال جاری بیش از ۳۷۰ برنامه اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه قزلباش اظهار کرد: شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان البرز و به همت شبکه جوانان رضوی استان البرز و با همکاری هیئات رزمندگان اسلام استان و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز و با هدف توسعه معنوی حرم امام رضا (ع) و تقویت زیارت از راه دور برگزار شد.

وی بیان کرد: کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید جشنی کم نظیر را در ایران کوچک رقم زد و مردم دوستدار اهل بیت (ع) در هر هفت شهرستان استان در قالب بیش از ۳۷۰ برنامه طی ۱۱ روز شمیم خوش رضوی را استشمام کردند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز تصریح کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید، دانشگاهی بی‌بدیل برای مشتاقان و تشنگان معارف اهل بیت (ع) بود که با حضور در جای جای استان، دانشنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار گذاشت.

وی از زیباترین جلوه‌های جشن امسال را توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان، بیماران، نخبگان، سالمندان و معلولان، جشن‌های مردمی، دیدار با زندانیان و حضور در مناطق محروم استان دانست که با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی و پرچم متبرک امام مهربانی‌ها انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259058

مهمترین اخبار ایران و جهان: