نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:57

همایش سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ فرصت طلایی ایجاد درآمدهای پایدار

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ موقعیت مناسب برای تعریف و دستیابی به پروژه‌های سرمایه‌گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در جلسه ای مشترک با علی فکری معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، با بیان اینکه یکی از ضرورت هایی مدیریت شهری بحث سرمایه گذاری است، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها توسط ریاست جمهوری، شهرداری‌ها می‌توانند در چهارچوب قوانین و مقررات از انواع ابزارهای تامین مالی و روش‌های اجرایی مناسب برای اجرای طرح‌های مصوب شهری و طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی با پیش‌بینی تضامین کافی استفاده کنند.

شهردار تبریز و نماینده کلان شهرهای کشور با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن هزینه نگهداشت شهرهای مدرن و تامین ضرورت هایی مثل حمل و نقل عمومی، تامین مالی کلانشهرها، بدهی‌ها و دیگر درآمدهای شهرداری کفاف نمی‌کند، افزود: در این زمینه باید برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری‌ها، با بررسی و مطالعه بنیادی نیازهای اولویت دار کلانشهرها شناسایی و نسبت به موقعیت و ضرورت‌های زندگی شهروندان برنامه‌ریزی شود.

هوشیار همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ را موقعیت مناسبی برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار دانست که نیاز به همدلی عمومی مردمی و ارگان‌های ذیربط دارد.

در ادامه این جلسه، علی فکری، معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران تاکید کرد: در مسیر برگزای هرچه باشکوه‌تر همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ و معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری تبریز آماده همکاری همه جانبه هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث سرمایه‌گذاری و روش‌های تامین مالی در کنار برگزاری این همایش خواهیم بود، اظهار داشت: در بحث ضمانت نامه های سرمایه‌گذاری خارجی و تامین امنیت خاطر سرمایه گذاران نیز در کنار شهرداری تبریز هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466258

مهمترین اخبار ایران و جهان: