نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 09:24

بازداشت ۲ صهیونیست جنایتکار در امارات

در سایه تشدید اقدامات تبهکارانه اتباع رژیم صهیونیستی در امارات رسانه‌های خبری از بازداشت ۲ صهیونیست مجرم در این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، نیروهای امنیتی امارات ۲ صهیونیست مجرم را که با باندهای تبهکار در این کشور در ارتباط بوده بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نیروهای امنیتی امارات این ۲ صهیونیست را به دلیل جنایاتشان در این کشور بازداشت کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که یکی از این ۲ مجرم سه هفته قبل با اسناد جعلی بازداشت شده و صهیونیست دوم یک هفته قبل بعد از آنکه با خودرو تصادف کرده بازداشت شده است.

۲ ماه قبل افراد ناشناس سعی کردند یک جنایتکار صهیونیست را در دبی به ضرب چاقو به هلاکت برسانند. پلیس محلی تعدادی از افرادی که در این خصوص به آنها شک داشت بازداشت کرد. این نخستین باری نیست که برخی افراد تلاش می‌کنند صهیونیست‌های مقیم امارات را به هلاکت برسانند. چندی قبل نیز یک صهیونیست در امارات به هلاکت رسید و وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که تحقیقات را در این خصوص آغاز کرده است.

چند روز قبل از وقوع این عملیات، اطلاعاتی به دست پلیس دبی رسید که حاکی از آن بود که یک جنایتکار صهیونیست در جریان درگیری‌های میان باندهای تبهکار در شمال اراضی اشغالی احتمالاً به هلاکت می‌رسد.

چند ماه قبل شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که صهیونیست‌ها، یک جامعه جنایتکارانه در دبی برای خود تشکیل داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بعد از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و تل آویو قاچاقچیان و جنایتکاران صهیونیست فعالیت‌های مجرمانه خود را به دبی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اراضی اشغالی شروع به انتقال فعالیت‌های تبهکارانه خود به دبی کرده‌اند.

در گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است: این قضیه قابل پیش‌بینی بود و مجرمان اسرائیلی بازار اقتصادی بزرگی را در دبی کشف کرده‌اند. در ادامه این گزارش آمده است که این جنایتکاران صهیونیست اقدام به خرید املاک در دبی می‌کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آنها خود را بازرگانان صهیونیست معرفی کرده و این واقعیت را پنهان می‌کنند که مجرمانی خطرناک هستند.

بر اساس این گزارش‌ها، ده‌ها جنایتکار صهیونیست در حال حاضر در امارات هستند و پس از جعل هویت خود به عنوان بازرگان، معاملات و پروژه‌هایی را با شرکت‌های مختلف منعقد می‌کنند.

یک استاد دانشگاه امارات نیز نسبت به فعالیت باندهای تبهکار صهیونیستی در این کشور و ناامن کردن آن هشدار داد و از دولت خواست که با اقدامات و مجازات‌های بازدارنده، مانع از تسویه حساب‌های مخوف در خاک کشورش شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490514

مهمترین اخبار ایران و جهان: