نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 11:08

بانک های قزوین تا پایان شهریور، صف متقاضیان دریافت وام ازدواج را به صفر برسانند

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بانکها تا پایان شهریور مهلت دارند صف متقاضیان دریافت وام ازدواج را به صفر برسانند.

امیر اسلامی صدر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رییس جمهور در مراسم گرامیداشت هفته ملی ازدواج که در ۳۱ خرداد ماه برگزار شد ضرب الاجلی را در خصوص پرداخت تمامی تسهیلات ازدواج که در صف دریافت وام قرار دارند تا پایان شهریور تعیین کردند و لازم هست همه شعب بانکها به ویژه در استان قزوین به این موضوع توجه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه بر اساس دستور رییس جمهور محترم شعب بانکها فراتر از دستورالعمل ها در اخذ تضمین ها سختگیری نکنند، افزود: عملکرد بانکهای استان از اول سال جاری با اعطای بیش از یک هزار میلیارد تومان به نسبت استان های دیگر عملکرد خوبی است اما متاسفانه در حال حاضر بیش از سه هزار و پانصد نفر همچنان در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات کمیته های سامان ازدواج در همه شهرستانهای استان، تصریح کرد: کمیته سامان ازدواج با هدف پیگیری و رفع موانع ازدواج جوانان با محوریت فرمانداران در همه شهرستانها برگزار می شود.

این مسوول ادامه داد: پیگیری برگزاری مراسم زوجین در مراکز رفاهی و آموزشی دستگاههای دولتی، ایجاد تسهیلات لازم برای استفاده جوانان از خدمات مشاوره و آموزشهای مورد نیاز زوجین و استفاده از خدمات خیرین امور ازدواج و ایجاد انسجام در فعالیت های آنان از جمله مهمترین وظایف کمیته های سامان ازدواج می باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474858

مهمترین اخبار ایران و جهان: