نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 16:16

حضور مربیان والیبالی در دوره مربیگری سطح سه بین‌المللی امارات

پدیده بلوری‌زاده، ندا ملاهویزه و علیرضا نادی در دوره مربیگری سطح سه بین‌المللی کشور امارات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، دوره مربیگری سطح سه بین‌المللی والیبال از هشتم تا هیجدهم شهریورماه به میزبانی کشور امارات متحده عربی برگزار شد.

در این دوره ۳۳ مربی از ۱۵ کشور جهان شرکت کردند که پدیده بلوری‌زاده، ندا ملاهویزه و علیرضا نادی از ایران نیز در جمع آن‌ها قرار داشتند. محمد بن مصطفی از تونس و گوردون می فور از آمریکا تدریس در این دوره را برعهده داشتند. در پایان این دوره سه مربی شامل پدیده بلوری‌زاده از ایران و دو مربی از کشورهای صربستان و مصر به عنوان بهترین‌ها معرفی شدند.

بلوری‌زاده درباره سطح این دوره بین‌المللی گفت: بدون اغراق یکی از بهترین دوره‌های مربیگری بود که تا کنون در آن شرکت کردم. اطلاعات بسیار خوبی در این دوره مربیگری رد و بدل شد و مربیان حاضر دوست نداشتند دوره تمام شود زیرا مطالب و اطلاعات ارائه شده تمامی نداشت.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران ادامه داد: در مجموع درک مشترک و نزدیکی نسبت به والیبال روز جهان در این دوره به دست آمد.

وی به سابقه گوردون می فور مدرس این دوره به عنوان دستیار سرمربی در تیم ملی ژاپن و دو باشگاه ژاپنی و آمریکا در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: پیاده سازی اطلاعات این دوره یکی از موضوعات تاکید شده این مدرس بود تا مربیان شرکت کننده در ادامه کارشان در والیبال سربلند شوند.

بلوری‌زاده در پایان با تشکر از فدراسیون والیبال برای ایجاد شرایط حضور مربیان ایرانی در چنین دوره‌هایی به‌ویژه والیبال بانوان، گفت: در مجموع اقدامات فدراسیون والیبال ایران به گونه‌ای بود که مربیان شرکت کننده با اطلاعات بسیار خوبی در دوره شرکت کردند و سطح فنی آن‌ها در کلاس و کارگاه‌ها نسبت به سایر شرکت کنندگان بالاتر بود که جای تشکر ویژه از پشتیبانی فدراسیون والیبال از مربیان دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494858

مهمترین اخبار ایران و جهان: