نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 20:44

دستگاه‌ها برای باغ موزه قم اعتبار مشخص اختصاص دهند

نائب رئیس شورای شهر قم با تاکید بر توجه به آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت گفت: باید همه دستگاه‌ها در بودجه خود برای تکمیل باغ‌موزه ردیفی مشخص داشته باشند تا باغ‌موزه و نمایشگاه به‌صورت دائمی فعال بوده و به یکی از بزرگ‌ترین فرهنگسراهای انقلابی کشور تبدیل شود.

حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به مناسبت هفته دفاع مقدس به اهمیت آشنایی نسل جوان بافرهنگ دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن بیش از گذشته برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان ما برنامه دارد.

وی آموزش و توجه به فرهنگ را از خلاهای جامعه دانست و افزود: متأسفانه شاهد خلأهای آموزشی و تربیتی در حوزه دفاع مقدس هستم و برای جبران این خلأ همه دستگاه‌ها باید به میدان بیایند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان به کمک مدیریت شهری آمده و در این حوزه به‌صورت هماهنگ و با مدیریت واحد کار کرد.

وی به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دفاع مقدس می‌تواند بخشی از این خلأ را برطرف کند و نیاز است این نمایشگاه با بالاترین کیفیت و کمیت برگزار شود.

طلایی در ادامه هویت انقلابی و اسلامی شهر قم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم هویت اصیل و حقیقی شهر قم در سایه تبلیغات دشمنان کمرنگ شود و ما باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشیم.

وی در پایان خواستار تکمیل باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد و ابراز کرد: باید همه دستگاه‌ها در بودجه خود برای تکمیل باغ‌موزه ردیفی مشخص داشته باشند تا باغ‌موزه و نمایشگاه به‌صورت دائمی فعال بوده و به یکی از بزرگ‌ترین فرهنگسراهای انقلابی کشور تبدیل شود.

پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516758

مهمترین اخبار ایران و جهان: