نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 10:38

دلیل تعدد مرزها توزیع متوازن زائران است

زنجان-مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: فلسفه تعدد مرزها، توزیع متوازن زائران برای ایاب و ذهاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معممی‌مقدم شامگاه یکشنبه در بازدید از موکب زنجان مستقر در مرز خسروی، با بیان اینکه فلسفه تعدد مرزها، توزیع متوازن زائران برای ایاب و ذهاب است، اظهار کرد: در همین راستا شاهد افزایش تعداد زائرانی که از مرز خسروی (المنذریه عراق) تردد می‌کنند، هستیم.

وی با یادآوری اینکه فعالیت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با عنوان موکب شهدای کربلا که برای اولین‌بار در سال‌جاری در این مکان مستقر شده، فعالیت‌های نوآورانه و خوبی را با زیرساخت‌های نسبتاً مطلوب مستقر کرده است، ابراز کرد: امیدواریم هر سال بر رویش و پویش این اقدامات و فعالیت‌ها اضافه شود.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: قطعاً با توجه به شناختی که از عوامل این اداره‌کل داریم، شاهد توفیقات بیشتری در این راستا خواهیم بود.

معممی‌مقدم با بیان اینکه مرز خسروی به صورت شبانه‌روز در حال ارائه خدمات به زائران است، افزود: این خود حاکی از تعهد و ایمان موحدانه و مومنانه عوامل این موکب دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484258

مهمترین اخبار ایران و جهان: