نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:50

فعالان فضای مجازی از شبکه‌ای فعالیت کردن غافل نشوند

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان فضای مجازی از شبکه‌ای فعالیت کردن غافل نشوند، شایسته‌ترین نیروها برای خط‌زنی دشمن در فضای مجازی جوانان و نوجوانان بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح امروز در آئین اختتامیه رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: زمان جنگ که کشور آماج موشک‌های دشمن بود جوانانی رفتند و از آن دفاع کردند و امروز که جنگ نرم است و ترور شخصیتی انجام می‌شود باز هم این جوانان هستند که باید در مقابل حملات دشمن مقاومت کنند.

وی افزود: به روز بودن و به روز عمل کردن در جنگ بیضایی یک اصل است و بسیج پیشتاز این اقدامات به موقع است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری رویداد تولید محتوی مجازی در جامعه احساس می‌شود و تولیدات آن باید به‌گونه‌ای باشد که در جامعه احساس شود و مردم آن را درک کنند، تولیدات باید برای همه اقشار به‌ویژه قشر خاکستری جذاب باشد.

حیدری عنوان کرد: امسال سال انتخابات و سال گذشته سال اغتشاشات بود، قطعاً دشمنان برای ایجاد التهاب در جامعه با استفاده از این دو مهم برنامه ریزی کرده‌اند، لذا نباید دربرابر این توطئه‌ها دست خالی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی در حال هلهله در برابر انقلاب اسلامی و موفقیت‌های آن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جمهوری اسلامی به لطف خدا و به برکت جوانان نخبه به رتبه اول منطقه و ده کشور برتر جهان در بحث سلول‌های بنیادی، تولید واکسن کرونا، تولید فولاد تبدیل شده است، همچنین جمهوری اسلامی جز ۶ کشور تولیدکننده موشک است، رتبه چهارم در علم نانو، رتبه دهم در تعداد اختراعات، رتبه برتر در تولید انرژی و… است.

حیدری بیان کرد: در چهارمحال و بختیاری نیز اقدامات خوبی است انجام شده برای مثال رتبه استان در بیکاری از دوم هشت پله صعود کرده است، اگرچه در عرصه‌های مختلف دیگر نیز دستاوردهای زیادی برای این استان رقم خورده است.

وی تاکید کرد: بسیج نسبت به موضوعات روز و اقدامات دشمن نباید منفعل و بی تفاوت باشد، آن هم در شرایطی که دشمن با همه توان و حجمه خود به میدان آمده است، در دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان از میدان پا پس نکشیدند و سخت‌ترین عملیات‌ها را تا حصول نتیجه انجام دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فعالان فضای مجازی از شبکه‌ای فعالیت کردن غافل نشوند، شایسته‌ترین نیروها برای خط‌زنی دشمن در فضای مجازی جوانان و نوجوانان بسیجی است.

حیدری افزود: امسال سال انتخابات و سال حساسی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باید همه ظرفیت خود را برای انتخابات پُرشور بسیج کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469258

مهمترین اخبار ایران و جهان: