نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 05:08

تحریف غدیر توطئه همیشگی دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه غدیرخم در حقیقت معرفی کامل شخصیت بی‌نظیر امام علی(ع) برای جهانیان و به ویژه مسلمانان است، گفت: از این رو دشمنان همواره در تلاش برای تحریف غدیر بوده‌اند و همواره در طول تاریخ این توطئه شکست خورده است.

حجت الاسلام محبعلی احدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ٣۶ انصارالمهدی عج استان زنجان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: غدیر بهار ولایت و اتمام و اکمال نعمات الهی و به مرحله تکامل رسیدن دین الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ٣۶ انصارالمهدی عج استان زنجان ادامه داد: غدیر هدیه‌ای آسمانی از سوی خداوند متعال برای همه بندگان تا بتوانند با گام نهادن در مسیر ولایت و امامت و تبعیت از رهنمودها و فرامین الهی ایشان به کمال و سعادت ابدی در دنیا و آخرت برسند.

وی با بیان اینکه غدیرخم در حقیقت معرفی کامل شخصیت بی‌نظیر امام علی(ع) برای جهانیان و به ویژه مسلمانان و اهمیت و جایگاه ایشان در سعادت انسان و در به کمال رسیدن دینداری انسان مسلمان است، اظهار داشت: از این رو دشمنان همواره در تلاش برای تحریف غدیر بوده‌اند و همواره در طول تاریخ این توطئه شکست خورده است.

احدی تاکید کرد: عید سعید غدیر به ما اهمیت جایگاه ولایت و رهبری برای امت اسلامی را یادآوری می‌کند، از آن هنگام که رسول خدا(ص) دستور گرد هم آمدن حجاج بیت‌الله الحرام را صادر کردند تا آن لحظه که همه حاضرین در غدیر خم اعم از زن و مرد با امام علی(ع) بیعت کردند به ما یادآوری می‌کند که تا چه حد مسأله رهبری و ولایت در جهان اسلام و برای مسلمانان دارای اهمیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ٣۶ انصارالمهدی عج استان زنجان در پایان گفت: در واقع واقعه غدیرخم را باید آغاز مرحله رشد و کمال ابدی انسان با اتکا به آموزه‌های دینی و مبانی الهی گفتمان ولایت و امامت دانست و تحلیل و تفهیم این مبانی و این گفتمان ارزشمند که شاه کلید سعادت و کمال انسان است در دست عالمان دین، مبلغان و روحانیت قرار دارد، از این رو باید فرصت تبلیغی غدیرخم را غنیمت شمرده و با تمام توان ایام دهه ولایت را به تبیین گفتمان امامت و ولایت اختصاص بدهیم.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326814

مهمترین اخبار ایران و جهان: