نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 18:43

انتخابات مهم ترین رکن در جمهوری اسلامی ایران‌ است

امام جمعه شهرستان سروستان گفت: انتخابات مهم ترین رکن در جمهوری اسلامی ایران‌ بوده و دشمن برای این رکن اساسی نظام برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سروستان، حجه الاسلام والمسلمین‌ سعید جاویدی  در خطبه های نماز جمعه این هفته سروستان ضمن دعوت مردم مومن و انقلابی به تقوی الهی گفت: رعایت تقوای الهی باعث خود مدیریتی می‌شود البته با تمرین و ممارست تقوا حاصل می‌ شود و ماه رجب بهار معنویت برای اهل ایمان است رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله می‌فرماید ای مسلمانان ماه رجب ماه بزرگ و با برکتی است که بر شما سایه افکنده است.

وی افزود: از امام باقر(ع) روایت است از این ماه با ارزش، حسنات کار خیر مضاعف می‌شود، برکاتش افزایش می‌یابد و گناه پوشیده می‌شود ماه رجب ماه ویژه استغفار است و مقدمه‌ای  برای ماه رمضان لست. لیله الرغائب در جمعه اول ماه رجب مهندسی کردن آرزوها است که این روز را باید غنیمت بشماریم.

حجه الاسلام وللمسلمین جاویدی در خطبه دوم گفت: آمریکایی‌ها سه ماه در غزه علیه مردم مظلوم عملیات کردند و با حماس جنگیدند بالغ بر ۲۰ بار باهم جلسه گرفتند و برای یکسره کردن غزه برنامه‌ریزی کرده‌اند. بر روی کاغذ باید غزه فتح می‌شد و چون قدرت مستکبرین عالم و دست به دست هم دادن آنها باید باعث می‌شد اسرای صهیونیستی آزاد می‌شدند تونل‌ها فتح می‌شد ولی خبری از پیروزی نیست. گرفتن عکس در بیمارستان پیروزی محسوب نمی‌شود.

وی افزود: مستکبرین عالم به هیچ عنوان تصور نمی‌کردند که غزه دوام پیدا کند دشمن به سطوح آمده که محور مقاومت مقابلشان باشد باور نمی‌کردند و یمن کشوری جنگ زده  که خار چشم دشمن شده است اختیار شمال مناطق اشغالی را لبنان از آنها گرفته است.

جاویدی گفت: اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که به وجود آمده و مقابل حماس اکنون به زانو درآمده  و معنای آن این  است که قدرتش پوشالی و فرو ریخته است و باید این را بگوییم اسرائیل تمام شده اگر آمریکا عاقل باشد هرچه زودتر افسار اسرائیل را می‌کشد تا بیش از این خفت و خواری نصیبش نشود.

این خطیب جمعه افزود: مسئله مهم دیگر انتخابات پیش رو است. انتخابات یک فرصت مناسب اجتماعی  و فرصت انتخاب ایده‌ها برای اینکه مردم خودشان سرنوشت خود را انتخاب کنند و پای صندوق‌های رای بروند خون‌هایی زیادی مثل شهید شیخ فضل الله نوری ریخته شده است بعد از انقلاب این فرصت به وجود آمده که مردم مستقیم یا با واسطه به برکت انقلاب خودشان سرنوشت خودشان را انتخاب کنند.

وی افزود: انتخابات نقطه مثبت جمهوری اسلامی ایران است و دشمن هم دقیقاً روی همین نقطه دست گذاشته است دشمن مردم را از رفتن پای صندوق باز می‌دارد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635358

مهمترین اخبار ایران و جهان: