نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 20:55

کاهش تقاضای مواد مخدر محور طرح یاریگران زندگی در استان سمنان است

سمنان- استاندار سمنان از برگزاری طرح یاریگران زندگی در استان خبر داد و گفت: کاهش تقاضای مواد مخدر با کار میدانی در روستاها و شهرها از جمله محورهای این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح‌های خوبی برای مبارزه با اعتیاد در استان عملی شده است، تاکید کرد: طرح یاریگران زندگی یکی از این طرح‌ها است.

وی افزود: طرح یاریگران زندگی در روستاها با محوریت دهیاری در راستای کاهش تقاضا در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان اجرایی شد که نیاز است امور، در این بخش با جدیت دنبال شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه طرح یاری گران زندگی با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در راستای کاهش تقاضا در استان همزمان با چند استان دیگر کشور اجرایی شده است، تاکید کرد: همه با این طرح همراهی خوبی داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه خانواده‌ها، موثران، بسیج، شوراها و دهیاری در روستا طی هماهنگی و همکاری ویژه، طرح یاریگران زندگی در سطح روستاها را به ثمر برسانند، تاکید کرد: برای رضایتمندی مردم در شهرها به ویژه در حاشیه شهرها، تدابیر لازم برای مدیریت امور در بحث کاهش تقاضا در حوزه مبارزه با مواد مخدر اتخاد شود.

وی افزود: عدم توجه به روستاها، منجر به توسعه حاشیه نشینی در سطح شهرها شد که طبیعتاً تبعات و آسیب‌های مختلفی را با خود به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072758

مهمترین اخبار ایران و جهان: