نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:07

نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد برگزار شد

بجنورد- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد صبح یک شنبه در نخستبن همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد اظهار کرد: تا به امروز ۵۰ راهبر شغلی فعال در سامانه کمیته امداد استان برای اشتغال مددجویان با این نهاد همکاری دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه این همایش به صورت کشوری و همزمان در تمامی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: بدون شک کسانی که وظیفه راهبری اشتغال در کمیته امداد را دارند، را می‌توان فرماندهان قرارگاه اشتغال دانست.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، عنوان کرد: در صورت انجام حمایت‌های لازم از مددجویان در زمینه ایجاد اشتغال و راهبری آنها در ادامه کار این افراد در یک بازه زمانی مشخص می‌توانند به شغل ثابت و درآمد پایدار برسند.

الهی راد اضافه کرد: تا نیمه بهمن‌ماه سال جاری کمیته امداد خراسان شمالی توانسته است با پرداخت ۳۸۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی بیش از ۵ هزار و ۸۵۳ شغل ایجاد کند.

گفتنی است؛ در بخش جنبی همایش امروز از ۱۰ نفر از راهبران اشتغال منتخب استان‌ها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044558

مهمترین اخبار ایران و جهان: