نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 13:18

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این استان برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور امروز یکشنبه از شرکت استان در نمایشگاه تهران خبر داد و اظهار کرد: در نمایشگاه بین‌المللی تمام ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از تمام فعالان بخش خصوصی استان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در نمایشگاه و معرفی بهتر ظرفیت‌های خود در سطح بین‌المللی دعوت بعمل می‌آید.

طالبی پور بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان در سطح بین‌المللی است، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، معرفی آداب‌ و رسوم مردم استان، نمایش دست‌بافت‌های داری و عشایری زنان استان از اهداف مهم این اداره کل برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا فرصتی برای معرفی بهتر دیگر ظرفیت‌های استان ازجمله گیاهان دارویی، سوغات و تولیدات باغی، ظرفیت فرودگاه و جاذبه‌های کم‌تر شناخته‌شده استان فراهم شود.

انتهای پیام/۸۲٠۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 932514

مهمترین اخبار ایران و جهان: