نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 11:19

از حضور در سپاهان بسیار رضایت دارم/ مسی بی‌نظیر است ولی طرفدار امباپه هستم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم گرفتم در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان باشم که البته بی‌نهایت از این تصمیم راضی و خشنود هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا علیزاده، فوتبالیست یاسوجی‌ که چند هفته‌‌ای است به سپاهان پیوسته، متولد ۱۷ آذر ماه سال ۷۹ است؛ وی که سابقه نایب‌قهرمانی و گلزنی در فینال مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از مسیری که تا به حال طی کرده است، سخن می‌گوید که در ادامه آن را می‌خوانید.

فارس: از کجا و چگونه به فوتبال علاقمند شدید؟

علیزاده: از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و اولین بار از طرف مدرسه در بازی‌های آموزشگاهی شرکت کردم و آنجا با مهناز آشتیانی‌مقدم آشنا شدم؛ از ۱۱ تا ۱۷ سالگی با ایشان در مدرسه فوتسال ستارگان آریا کار کردم و خودشان مسبب حضور من در لیگ برتر و تیم شهرداری سیرجان شدند.

فارس: تا کنون چه عناوین و افتخاراتی را در رده باشگاهی کسب کردید؟

علیزاده: همراه با تیم شهرداری سیرجان یک قهرمانی، دو نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر را در  کارنامه دارم؛ همچنین در مسابقات باشگاه‌های آسیا که به میزبانی اردن برگزار شد مقام دوم را کسب کردیم.

فارس: در رابطه با پیوستن به سپاهان صحبت کنید.

علیزاده: باشگاه سپاهان قبلا هم به من پیشنهاد حضور در تیم را داده بودند اما به این دلیل که من قرارداد داشتم و شهرداری سیرجان اجازه فسخ قرارداد نمی‌داد، نتوانستم زودتر سپاهانی شوم، اما امسال با تلاش خیلی زیاد بالاخره قراردادم را فسخ کردم و با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم گرفتم در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان باشم که البته بی‌نهایت از این تصمیم راضی و خشنود هستم.

فارس: همکاری با مریم ایراندوست چگونه است؟

علیزاده: کار با مربی با دانش و صد البته با اخلاقی مثل خانم ایراندوست واقعا لذت‌بخش است و خیلی خوشحالم افتخار شاگردی ایشان نصیب من شد.

فارس: عملکرد سپاهان تا این مقطع از فصل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

علیزاده: من جدیدا به تیم اضافه شدم و تقریبا می‌شود گفت که ۵، ۶ تا از بازی‌های نیم‌فصل اول را از دست دادم ولی با شروع نیم‌فصل دوم و بردی که مقابل شهرداری سیرجان کسب کردیم باید بگویم این سپاهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فارس: به برتری مقابل تیم سابق خود اشاره کردید، در این بازی پاس گل هم دادید، در این مورد صحبت بفرمایید.

علیزاده: با آنالیز بازی و نکاتی که کادر فنی در اختیار ما گذاشتند آماده بازی شدیم و همه یک‌دل شدیم تا نه فقط برابر شهرداری سیرجان بلکه برابر تمام رقبای باقی‌مانده عملکرد خوبی داشته باشیم، خدا را شکر می‌کنم که توانستم پاس گل دوم را داده و نقش کوچکی در پیروزی تیم داشته باشم؛ امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

فارس: در حال حاضر شرایط کلی فوتبال بانوان به چه شکل است؟

علیزاده: فوتبال بانوان پخش زنده ندارد و واقعا نیاز دارد تا حداقل توسط رسانه‌ها دیده شود؛ بعضی از تیم‌ها هنوز چمن طبیعی برای برگزاری بازی و یا حتی تمرین ندارند و همین موضوع باعث آسیب‌دیدگی‌های جدی بازیکنان می‌شود.

فارس: در مورد تیم‌ ملی هم صحبت کنید.

علیزاده: آخرین حضور من در تیم‌ملی در رده زیر ۱۹ سال بوده است، پس از آن چندین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم که آخرین بار قبل از شروع لیگ برای بازی‌های کافا بود که من تمایلی به حضور در تیم‌ ملی نداشتم و فعلا هم تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام.

فارس: چه تیمی را در فوتبال بانوان و آقایان اروپا می‌پسندید؟

علیزاده: فوتبال بانوان اروپا را متاسفانه دنبال نمی‌کنم؛ در فوتبال آقایان طرفدار رئال مادرید هستم.

فارس: جام‌جهانی را دنبال کردید؟ طرفدار چه تیمی بودید؟

علیزاده: بله، فرانسه

فارس: پس‌ بین مسی و امباپه قطعا امباپه را انتخاب می‌کنید؟

 

علیزاده: قطعا امباپه را انتخاب می‌کنم ولی از استعداد بی‌نظیر و فوق‌العاده مسی هم نمی‌توان گذشت.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 967314

مهمترین اخبار ایران و جهان: