نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 16:46

خاطره استاندار از یک اقدام جهادی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم ادعا نداریم تمام مشکلات مردم را برطرف خواهیم کردبلکه اراده می کنیم با عزم جهادی این مشکلات را کم کنیم.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران و پاسخ به سوال چه توصیه‌ای برای مسئولان دولت سیزدهم دارید اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت جهادی و مردمی آیت‌الله رئیسی است که ایشان مرتب در میان مردم هستند، دولتی که به وعده‌هایش عمل می‌شود چون دولت صادق است و با مردم صداقت دارد، این یک دولت جهادی است وقتی دولت جهادی است پس مدیران نیز باید جهادی باشند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خاطره خود در بارندگی‌های سیل‌آسای در تابستان سال جاری تصریح کرد: در این سیل برخی مناطق استان ما ۴۰۰ میلی متر بارندگی در عرض چند روز رخ داد که خرابی‌های بسیاری را در روستاها به خصوص در اطراف بویراحمد به وجود آورد در همین راستا نشستی با مدیران برگزار شد و در برآورد اولیه ۱۵ الی ۲۰ روز کار جهادی را برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده از سیل در منطقه پیش بینی کردیم و در همین راستا وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جلسه دولت از وزیر کشور به عنوان یک وزیر جهادی نام بردند افزود: وقتی رهبر ی معظم یک شخص را جهادی و پرکار می‌داند و تعریف می‌دهند یعنی ویژگی های خاصی دارد.

 احمدزاده گفت: وزیر کشور در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویر احمد به من گفتند باید تمام این مشکلات ظرف ۷۲ ساعت برطرف شود در اینجا بود که ذهن من از ۱۵ یا ۲۰ روز فروریخت و به ۷۲ ساعت رسید .

استاندار کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: من طی جلسه ای که بعد از بازگشت وزیر کشور با مدیران برگزار و به آنها اعلام کردم باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت کار های روی زمین مانده بر اثر سیل مانسون را انجام داده این مدت زمان حتی یک روز کمتر از زمانی که وزیر کشور اعلام کرده بودند می‌باشد، ما ۴۸ ساعت توانستیم بالای ۹۰ درصد از کارها را انجام دهیم.

 احمدزاده ادامه داد: دستور آقای وزیر به عنوان یک فرد جهادی در۷۲ساعت را به خوبی انجام دادیم در اینجا بود باورم شد که می‌توان کار ۲۰ روزه را با عزم جهادی در مدت سه روز به پایان رساند.

وی با اشاره به اینکه ما از مدیران استانی کار جهادی را اینگونه انتظار داریم افزود: مدیران خوب جهادی پایه کاری وجود دارد و امیدواریم این کارها که در حوزه های مختلف به خصوص در بویراحمد گرمسیری گچساران قول داده شد با عزم جهادی مدیران انجام شوند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کارهای جهادی مختلفی در نقاط مختلف استان در حال اجراست.

 احمدزاده با اشاره به گلایه برخی از روستاها از نبود اینترنت ادامه داد: تا دو ماه بعد از عید نوروز آینده کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویر احمد از نعمت اینترنت پرسرعت با فیبر نوری برخوردار خواهند شد.

 وی گفت: برای این اقدام مهم و تاثیر گذار افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد تا استان ما از بستر اینترنت بی نیاز شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حوزه های راه روستایی، آب آشامیدنی، مخابرات، ارتباطات و دیگر حوزه ها اقدامات بسیار خوب و موثر به شدت در حال انجام است.

 احمدزاده با اشاره به گلایه برخی از مردم روستا از نبود شبک شبکه تلویزیون استان گفت: افزون بر ۶۰۰میلیارد ریال برای پوشش کامل شبکه تلویزیونی استان از محل سفر رئیس‌جمهور دیده شده که در صورت تأمین متمم سفر کل نیاز کهگیلویه و بویر احمد از پوشش تلویزیون برطرف می‌شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دراین دولت اراده کردیم بسیاری از مشکلات مردم برطرف شود، ما ادعا نداریم در این دولت همه مشکلات مردم را برطرف خواهیم کرد، اما اراده می‌کنیم به فضل الهی و به خاطر وعده‌های دولت جهادی و صادق سیزدهم با مردم هر چه بیشتر از مشکلات آنها را کم کنیم.

 وی افزود: امیدوارم که با توجه ویژه رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار اقدامات خوبی را شاهد باشیم و ما کارگزاران دولت در این مناطق هستیم و اراده کردیم آنها را برطرف کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زحمات اصحاب رسانه اظهار کرد: از خبرگزاری فارس و ایرنا به خاطر پایی کار بودن آنها در تمامی صحنه ها سپاسگزارم سایت‌های دیگر نیز در استان موفق هستند اما از این دو خبرگزاری به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۸۲۹۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001114

مهمترین اخبار ایران و جهان: