نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 20:17

دلجویی خادمان امام رضا(ع) از خانواده زائران فوت شده در مسیر زیارت

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان رضوی از دلجویی خادمان امام رضا(ع) از خانواده دو تن از زائران فوت شده در مسیر زیارت و همچنین حضور آن‌ها در آیین تشییع و تدفین این زائران پیاده امام هشتم(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد احراری با اشاره به اتفاق تلخی که چند روز پیش برای 3 تن از زائران پیاده روستای حسن آباد شهرستان سرخس به وقوع پیوست و منجر به فوت دو نفر از این زائران شد، اظهارکرد: این زائران پس از طی مسافت زیادی از روستای حسن آباد سرخس در محدوده روستای چاهک شهر رضویه دچار صانحه برخورد با یک دستگاه کامیون شده که همین موضوع سبب فوت دو نفر از خواهران این کاروان و مصدومیت شدید یکی دیگر از خواهران همان کاروان می‌شود.

وی با اشاره به دستور تولیت آستان قدس رضوی برای رسیدگی فوری به این موضوع ادامه داد: در همین راستا خادمان امام هشتم، مامور به رسیدگی به موضوع و دلجویی از خانواده های داغدار این عزیزان شدند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان رضوی اضافه کرد: در همین راستا خادمان آستان قدس رضوی روز جمعه به همراه شمار زیادی از مسئولان شهرستان سرخس در مراسم تشیع و تدفین زائران پیاده امام رضا(ع) حضور یافتند و پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی را به سمع و نظر آن‌ها رساندند.

وی با اشاره به اعطای هدایای متبرک  به خانواده‌های این زائران عنوان کرد: همچنین بر اساس دستور تولیت آستان قدس رضوی، تمامی اقدامات لازم را برای انجام فرایند درمان زائر پیاده امام رضا(ع) که در مسیر زیارت دچار حادثه قرار گرفته است انجام خواهیم داد.

احراری با بیان این که یکی از مهم‌ترین مبادی حرکت زائران پیاده دهه آخر صفر شهرستان سرخس است، اضافه کرد: امسال در این ایام بیش ۱۱ هزار نفر در قالب ۵۴ کاروان به صورت پیاده به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شدند که ۵۰۰ نفر آن‌ها در قالب ۲ کاروان از روستاهای حسن آباد هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501071

مهمترین اخبار ایران و جهان: