نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 12:35

استقرار جایگاه و خودروی سوخت‌رسان سیار در مرز تمرچین

ارومیه- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از استقرار یک باب جایگاه سیار ۲ دستگاه وانت سیار سوخت‌رسان امدادی در مرز تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد فیض حسینی با اشاره به بازدید از مجاری عرضه مسیر تردد کاروان‌های اربعین حسینی، گفت: با توجه به تعیین مرز تمرچین پیرانشهر به عنوان مرز رسمی برای تردد زائرین اربعین حسینی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اقدام به راه‌اندازی یک باب جایگاه سیار سوخت نفت گاز و دو دستگاه خودرو وانت سیار سوخت‌رسان امدادی در این مرز کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: این اقدام برای تسهیل در امر سوخت‌رسانی به کاروان‌ها و اتوبوس‌های زائرین اربعین حسینی و همچنین کامیون‌ها و خودروهای امدادی خدمات‌رسان به موکب‌های مستقر در مرز تمرچین انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به تردد کاروان‌های زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین، روزانه بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس، کامیون و خودروهای امدادرسان از جایگاه سیار مستقر در مرز تمرچین سوخت‌گیری کرده و نسبت به خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی اقدام می‌کنند که با نزدیک‌شدن به روزهای اربعین حسینی تعداد سوخت‌گیری نیز افزایش می‌یابد.

فیض حسینی تصریح کرد: بازرسان و گروه‌های اعزامی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همراه کارگروه بازرسین ستاد اربعین حسینی آذربایجان غربی با بازدیدهای منظم و مستمر، تجهیزات و وضعیت عمومی و بهداشتی مجاری عرضه سوخت و نمازخانه‌های بین‌راهی شرکتی را کنترل و راهنمایی‌های لازم را در صورت وجود هر نوع نقص احتمالی، به متصدیان مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی، جهت رفع نواقصات ارائه می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479771

مهمترین اخبار ایران و جهان: