نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 09:55

راه اندازی ایستگاه های بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران

فرمانده انتظامی ایلام گفت: پلیس با راه اندازی ایستگاه های بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران، پیشگیری از ازدحام جمعیت را در دستور کار دارد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و افزایش چند برابری تعداد سفرها، پلیس شهرستان ایلام ضمن داشتن برنامه‌های مرحله اول خود یعنی تامین امنیت مطلوب مسیر تردد زوار، وارد مرحله دوم یعنی اجرای طرح کنترل لایه به لایه جمعیت می شود.
 
وی افزود: نظر به تجربیات سنوات قبل که همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین حجم ترددات افزایش چند برابری یافته و در خروجی مرز جهت انجام اقدامات خروج زوار نیازمند صرف زمان است که این امر با وجود گرمای شدید هوا و ازدحام بیش از حد جمعیت می تواند مشکلات زیادی را برای زوار ایجاد کند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: جهت حفظ امنیت و خصوصاً سلامت هموطنان، پلیس با راه اندازی ایستگاه های بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز، مدیریت لایه به لایه و پیشگیری از ازدحام جمعیت در شهر ایلام را با فعالیت شبانه روزی در دستور کار دارد.
 
وی یادآور شد: جهت رفاه حال زوار عزیز با همت مسئولان استانی تعدادی از مساجد و مدارس با داشتن امکانات اولیه رفاهی برای توقف و استراحت زوار تدارک دیده شده  است. 

سرهنگ حیدری زاد بیان داشت: زائرین عزیز در راستای حفظ سلامت خود در مکان های تعیین شده استراحت داشته باشند و بعد به سفر خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، زائرین عزیز در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا تخلفی می‌تواند با شماره ۱۱۰ پلیس تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478371

مهمترین اخبار ایران و جهان: