نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:26

دولت سیزدهم شبیه‌ترین عملکرد را به دولت شهید رجایی دارد

شاهرود- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بابیان اینکه دولت سیزدهم شبیه ترین عملکرد به دولت شهید رجایی را دارد، گفت: مردمی و ولایی بودن وجه مشترک این دو دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم شبیه‌ترین عملکرد را به شهید رجایی دارد، ابراز داشت: به جرأت می‌توان گفت طی چهار دهه گذشته دولت رئیسی بیش از سایر دولت‌ها به لحاظ عملکرد بسیار نزدیک به زمان دولت شهید رجایی است.

وی ضمن بیان اینکه پرهیز و مقابله با فساد مهمترین رویکرد این دو دولت است، افزود: مهمترین ویژگی که این دو را به هم نزدیک کرده می‌توان مردمی و ولایی بودن و ساده زیستی را عنوان کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بابیان اینکه در زمان عمر کوتاه خدمت شهید رجایی نخست وزیر و اعضای هیئت دولت با او همراه بودند، ابراز داشت: رد پای این همراهی را امروز می‌توان در دولت سیزدهم به وضوح مشاهده کرد که همه ارکان نظام حامی رئیس جمهور و دولت سیزدهم هستند.

سعیدی با بیان اینکه وجود تحریم‌ها و گستردگی شبکه‌های اجتماعی مهمترین وجه تمایز این دو دولت است، تصریح کرد: دولت سیزدهم با چالش‌های نظیر شکاف نسل نیز مواجه است که در زمان دولت شهید رجایی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز با وجود تحریم‌ها قابل قیاس با دولت سیزدهم نیست، افزود: در زمان دولت شهید رجایی این مشکلات اقتصادی نبودند و توقع مردم از دولت نیز به خاطر جنگ پایین بود و این موارد جز شاخصه‌های تفاوت این دو دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس، حادثه قیام خونین ۱۷ شهریور، لزوم حضور در مراسم هفته آخر ماه صفر و هوشیاری مسلمان نسبت به حضور دشمن و انتخابات نمایندگی مجلس از جمله مهمترین مباحثی که از تریبون این هفته نماز شاهرود مطرح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490071

مهمترین اخبار ایران و جهان: