نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 13:21

بازدید ارزیابان وزارتی از حوزه‌های تصحیح و امتحانات نهایی البرز

کرج- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: بازدید ارزیابان وزارتی از حوزه های تصحیح و امتحانات نهایی این استان در حال انجام است.

سید داوود حسینی در حاشیه بازدید از حوزه‌های اجرایی امتحانات نهایی و تصحیح آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازدید ارزیابان وزارتی از حوزه‌های تصحیح و امتحانات نهایی این استان در حال انجام است.

وی افزود: ارزیابان اعزامی از اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه با همراهی ارزیابان استانی در حال بازدید از حوزه‌های تصحیح و امتحانات نهایی هستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز افزود: این بازدید با هدف بررسی روند اجرای امتحانات نهایی در حوزه‌های اجرا و تصحیح انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان البرز در خرداد ماه امسال میزبان ۲۹ هزار و ۴۴۳ داوطلب در ۱۳۴ حوزه امتحانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حساسیت امتحانات نهایی و تأثیر قطعی نتایج حاصل از آن در پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به مسئولان حوزه‌های اجرا و تصحیح اطلاع رسانی شده با هرگونه اقدام که موجب خدشه دار شدن فرایند برگزاری امتحانات نهایی شود، بدون ملاحظه وفق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

حسینی ادامه داد: داوطلبان عزیز هیچ‌گونه نگرانی در خصوص فرآیند اجرای امتحانات نداشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244027

مهمترین اخبار ایران و جهان: