نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 20:59

مسائل بهداشتی میدان دوّاب بناب فاجعه بار است

فرماندار بناب با بیان اینکه طبق قانون 80 درصد درآمد حاصله از میدان دوّاب باید صرف روستاهای آن منطقه شود، گفت: در سایه عدم نظارت امروز میدان دوّاب بناب برای شهرستان مشکل آفرین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی شامگاه امروز در جلسه بررسی مشکلات میدان دوّاب این شهرستان که با حضور مسئولان ذیربط تشکیل یافته بود، با انتقاد از نحوه مدیریت میدان دوّاب اظهار کرد: در سایه عدم نظارت امروز میدان دوّاب بناب برای شهرستان مشکل آفرین شده است و متولیان امر رغبتی برای رفع نواقصات این میدان ندارند.

وی نبود سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی و اخذ مبالغ اضافی از مراجعان به میدان توسط پیمانکار میدان را از جمله مشکلات اساسی آن اعلام کرد و افزود: مسائل بهداشتی میدان دوّاب آنچه از نزدیک نیز ملاحظه شده است، فاجعه بار بوده و این محل اگر اصلاح نشود به محلی برای شیوع انواع بیماری ها تبدیل خواهد شد.

وحید رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با تأیید مشکلات بهداشتی در میدان دوّاب بناب تصریح کرد: عدم نظارت و عدم شفافیت باعث بوجود آمدن این مشکلات در این میدان شده است و تا زمانی که مشکلات بهداشتی این میدان حل نشود، باید نسبت به تعطیلی و پلمب میدان اقدام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1209727

مهمترین اخبار ایران و جهان: