نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 21:30

تشکیل پرونده قضایی برای عاملان ضرب‌وشتم شهروند شاهرودی

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرونده قضایی ضرب‌وشتم شهروند شاهرودی در جریان رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی انتشار کلیپی مبنی بر درگیری عوامل یکی از نهاد‌های عمومی شاهرود با شهروندی، از تشکیل پرونده قضایی طی ۶ ماه گذشته خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در پی شکایت شهروند شاهرودی با عناوین اتهامی از عوامل یکی از نهاد‌های عمومی شاهرود، دستگاه قضایی به‌منظور بررسی صحت‌وسقم عناوین اتهامی، ورود قانونی داشته است.

عبداللهی ادامه داد: تحقیقات اولیه از 6 ماه گذشته آغاز شده و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با صدور دستورات قانونی لازم نسبت به تکمیل تحقیقات و تفهیم اتهام به متهمان ورود کرده و پرونده قضایی در جریان رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: روند تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت و انگیزه وقوع درگیری بین طرفین این پرونده ادامه دارد و نکته قابل‌توجه در این پرونده، شکایت متقابل طرفین بوده که صدور تصمیم نهایی مرجع قضایی را به تأخیر انداخته است.

عبداللهی به رسانه‌ها توصیه کرد: دستگاه قضایی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و زیبنده نیست با انتشار اخبار و مطالبی تشویش اذهان عمومی رقم خورده و آرامش جامعه خدشه‌دار شود.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود فعالان اجتماعی و رسانه‌ای با انجام فعالیت‌های صحیح و حرفه‌ای مراجع امنیت‌آفرین را در حفظ و تأمین امنیت جامعه یاری رسانند.

???? این ویدئو را ببینید:

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420627

مهمترین اخبار ایران و جهان: