نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 11:12

جزئیات برپایی هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی‌(عج) در ایام محرم

جزئیات برپایی هیئت های دانش آموزی، از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، هیئت‌های دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) همه ساله با حال و هوای خاص دانش‌آموزی در سراسر کشور به صورت هیئت‌های مدرسه‌ای و هیئت‌های متمرکز شهری برگزار می‌شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سبد برنامه‌های محتوایی برای دانش‌آموزان در ایام ماه محرم در نظر گرفته است، که با توجه به تعطیلی مدارس و عدم برگزاری هیئت‌های مدرسه‌ای امسال نیز هیئت انصارالمهدی (عج) به صورت متمرکز و با نقش آفرینی، خادمی و مداحی خود دانش آموزان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

رونمایی از شعار مشترک هیئات انصارالمهدی (عج) کشور از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است که پس از برگزاری فراخوان کشوری، تعداد بسیار زیادی از دانش‌آموزان، مربیان و کادر اتحادیه اقدام به ارسال شعار برای محرم امسال کردند و پس از بررسی در دبیرخانه این هیئت، شعار «می توانی منشأ تأثیر باشی در جهان️، نام‌ها سهم زمین اند و تو سهم آسمان» انتخاب شد.

یکی از خصوصیات این هیئت‌ها برگزاری هیئت‌های دخترانه با رعایت الزامات و قواعد هیئت‌های دانش آموزی دخترانه است که در این ایام در تمام شهرها به صورت مجزا در حال برگزاری می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین اقدامات در هیئت‌های انصار المهدی (عج) استفاده از نظرات دانش آموزان می‌باشد همچنین در این راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اقلام هویت بخش هیئت شامل سربند با شعار نحن انصارالمهدی، پیکسل با طرح خادم الحسین و پرچم و کتیبه با محوریت جهاد تبیین جهت کمک به هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات برای تمامی هیئات انصارالمهدی در سراسر کشور ارسال شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396927

مهمترین اخبار ایران و جهان: