نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 02:56

تجهیز پارک‌های بوشهر به وسایل ورزشی ویژه توانیابان

بوشهر- معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از تجهیز پارک‌های بوشهر به منظور مناسب سازی فضای شهری برای ورزش و تحرک بیشتر توانیابان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن محمدی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری بوشهر در اجرا پروژه‌های مختلف همواره تلاش کرده تا بستر مناسبی برای حضور پررنگ‌تر توانیابان در جامعه فراهم کند.

وی بیان کرد: در همین راستا پس از صندلی‌های ویژه توانیایان در سطح معابر شهری، به‌زودی نیز نسبت به نصب ست‌های ورزشی ویژه توانیابان در پارک‌های باسیدون و بهزاد اقدام می‌شود که سهم هر کدام از این پارک‌ها هفت ست خواهد بود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: توانیابان بوشهری در موارد بسیار زیادی ظرفیت‌های خود را به عرصه ظهور رساندند که به تناسب این ظرفیت مکلف به بهسازی معابر شهری برای استفاده آنان هستیم.

وی افزود: توانیابان استعدادهای خاص خود را دارند که اعتقاد داریم فراهم سازی شرایط برای حضور پررنگ‌تر آنان در جامعه می‌تواند به پویایی و بالندگی محیط شهری کمک کند.

محمدی بیان کرد: شهرداری بوشهر نیز به سهم خود آمادگی دارد تا پروژه‌های ویژه توانیابان در سطح شهر را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1367427

مهمترین اخبار ایران و جهان: