نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 13:39

بنیاد علوی تأمین رایگان سیمان و میلگرد مناطق سیل زده را تقبل کرد

اردبیل- معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی گفت: تأمین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سیل گرمی در دستور کار بنیاد علوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خاوئی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به کمک‌های ارسالی بنیاد علوی برای سیل‌زدگان استان اردبیل از تأمین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سیل گرمی خبر داد.

وی با اشاره به وقوع سیل‌های اخیر در شهرستان گرمی استان اردبیل در خصوص کمک‌های بنیاد مستضعفان به این مناطق اظهار کرد: در پی وقوع دو سیل اخیر در مناطقی از شهرستان گرمی استان اردبیل و آسیب‌دیدن منازل و زیرساخت‌هایی در این شهرستان، بنیاد مستضعفان تأمین سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل را عهده‌دار شد.

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه برآورد سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی این مناطق توسط مسئولان استانی انجام می‌شود، افزود: علاوه بر تأمین این مصالح بنیاد مستضعفان برای کمک‌های فوری به مردم آسیب‌دیده در این منطقه نیز کمک‌هایی را به منطقه گسیل کرد.

خاوئی تصریح کرد: دو سیل اخیر این منطقه با توجه به نیاز خسارت‌دیدگان، آشپزخانه‌ای موقت برای طبخ و توزیع غذای گرم در این منطقه مستقر و ۲۰ هزار بطری آب‌معدنی ۱.۵ لیتری نیز به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک‌های انجام شده بنیاد مستضعفان دو دستگاه تانکر آب نیز برای آبرسانی میان سیل‌زدگان در اختیار این مناطق قرار داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295327

مهمترین اخبار ایران و جهان: