نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 11:04

انجام ۱۴ هزار و ۶۱۸ مورد بازرسی از مراکز تولید و عرضه کالا در ایلام

سرپرست اداره استاندارد ایلام گفت: در دولت سیزدهم ۱۴ هزار و ۶۱۸ مورد بازرسی و یک هزار و ۷۶۴ مورد نمونه‌برداری از مراکز تولید و عرضه کالا انجام شده است.

یادگار محمدی سرپرست اداره کل استاندارد ایلام، صبح دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای استقرار دولت کار و کرامت تاکنون صدور و تمدید ۱۴۸ پراونه کاربرد علامت استاندارد، ۱۴ هزار و ۶۱۸ مورد بازرسی، یک هزار و ۷۶۴ مورد نمونه‌برداری از مراکز تولید و عرضه کالا انجام شده است.

وی افزود: ۱۶۶ مورد صدور گواهی تایید تجهیزات بازی، یک هزار و ۵۰۳ مورد آزمون نمونه تولید و طرح طه، و ۶ مورد صدور گواهی حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی از دیگر اقدامات این اداره کل در طی این مدت بوده است.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام در ادامه گفت: در طول ۳۰ ماه گذشته پس از ۸۳۷ فقره بازرسی، تعداد ۳۶۰ گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است، از شهروندان، مالکان، مهندسان و انبوه‌سازان به منظور رعایت الزامات فنی، تامین ایمنی تجهیزات نصب شده و پیشگیری از بروز اشکال در فرایند صدور پایان کار ساختمان، باید فقط با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور صادره از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرارداد منعقد کنند.

محمدی در پایان با اشاره به اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران، در خصوص بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع موجود در استان، خاطرنشان کرد: در طول این مدت ۳۰۰۹ آزمون نازل جایگاه عرضه سوخت مایع و ۲۴۹ فقره آزمون باسکول های چرخدار جاده‌ای و صحت سنجش یک هزار و ۸۵۵ فقره وسایل سنجش سبک توسط این اداره کل انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661171

مهمترین اخبار ایران و جهان: