نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:44

امام جمعه بیله سوار: تا نابودی رژیم صهیونیستی، روز قدس ادامه خواهد یافت

امام جمعه بیله سوار گفت: روز جهانی قدس هر ساله به حول و قوه الهی باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می گردد و این راهپیمایی ها همه ساله ادامه خواهد داشت تا حصول نتیجه قطعی؛ که همانا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جابر عزیزی امام‌جمعه بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ دنیاطلبی،ریاست‌طلبی، زیاده‌خواهی و ... را در زمره نبود تقوا در انسان دانست و اظهار کرد: تنها چیزی که در ذات و هویت انسان تأثیر می‌گذارد خداوند تبارک‌وتعالی است که غیرازاین باشد زندگی انسان عبث و بیهوده خواهد بود.

وی با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش آموزان و اولیاء آنان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس؛ این روز را نعمت بزرگ برای جامعه مسلمین دانست و افزود: روز قدس که امروز به‌عنوان نماد جهانی در حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار در سراسر عالم ‌گسترش‌یافته است حاصل تدابیر حکیمانه و عالمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) است که بزرگ‌ترین خدمت به اسلام و مسلمین نموده است.

امام‌جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به منطق و ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین اشغالی، تصریح کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از دین مبین اسلام است و نگاه دین؛ نگاه آسمانی، عرشی، انسانی و ... است که بزرگ‌ترین سعادت را در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران عالم می داند و این همان منطق اسلام و دین نبی مکرم اسلام است.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس هرساله به حول و قوه الهی و برخلاف توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌گردد و این راهپیمایی‌ها همه‌ساله ادامه خواهد داشت تا حصول نتیجه قطعی؛ که همانا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است.

عزیزی با تقدیر و تشکر از فراجا در بحث عفاف و حجاب و ورود جدی آنان به این قضیه؛ خواستار حمایت اقشار مختلف مردم و مسئولین از این حرکت انقلابی شد و تأکید کرد: مسئولین، تریبون داران و نخبگان جامعه، با تبیین و روشنگری ابعاد این حرکت عاقلانه و احیای تقوای اجتماعی در جامعه، حامی زحمت کشان و جان‌برکفان فراجا باشند.

وی عنوان کرد: عفاف و حجاب در جامعه یک امر شخصی و فردی نیست و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب عدم رعایت عفاف و حجاب در جامعه یک حرام سیاسی است که دشمن با تمام قوا در این امر مهم سرمایه‌گذاری نموده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن تقدیر و تشکر از اقدام و تصمیم قاطع و به‌موقع حجت‌الاسلام رئیسی در عزل چندین وزیر ناکارآمد دولت سیزدهم تصریح کرد: ما از این اقدام انقلابی و جدی رئیسی حمایت و تشکر می‌کنیم و انتظار داریم که چند وزیر دیگر نیز که نقش مستقیمی در بحران به وجود آمده کنار گذاشته شوند تا با مدیریت صحیح شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148327

مهمترین اخبار ایران و جهان: