نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 02:45

«شهید ابوالحسن کریمی» ذوب در ولایت بود

لاهیجان - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مخالفت شدید شهید ابوالحسن با نفاق دینی و سیاسی، گفت: «شهید کریمی» ذوب در ولایت بود و برای اسلام و انقلاب جانش را فدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز یکشنبه در سی و هفتمین سالگرد شهادت «حاج شیخ ابوالحسن کریمی» در مسجد جامع لاهیجان، اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش جامعه را مرهون خون پاک و مطهر شهدا هستیم.

وی با تاکید بر قدرشناسی از مقام شامخ شهدا، افزود: فرهنگ قدرشناسی از شهدا و خانواده‌های این عزیزان باید در جامعه بسط و گسترش یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک هزاران شهید همچون شهید ابوالحسن کریمی است، گفت: این شهیدان به فرمان معمار کبیر انقلاب لبیک گفتند و با دل و جان در میادین نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و موجب سربلندی و عزت ملت ایران شدند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهید کریمی در دوران زندگی خود همواره با نفاق دینی و سیاسی جنگید، تصریح کرد: شهید کریمی در مواجهه با منافقین در ایام انقلاب محدود شد و در اوج مظلومیت با بیان جمله طلایی خود که «قرار نیست ما بمانیم و ارزش‌ها از بین برود بلکه ما باید از بین برویم تا ارزش‌ها بمانند»، اوج عشق و علاقه خود به انقلاب را به همگان اثبات کرد.

وی با اشاره به ولایت مداری شهدا، افزود: شهید کریمی ذوب در ولایت بود و برای اسلام و انقلاب جانش را فدا کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123827

مهمترین اخبار ایران و جهان: