نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 18:21

دستگاه‌ها و ادارات شهریار در مسیر مهار تورم و رشد تولید تلاش کنند

شهریار- فرماندار شهریار با تاکید بر تحقق شعار منتخب سال گفت: دستگاه‌ها و ادارات شهریار در مسیر مهار تورم و رشد تولید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس شفیع زاده عصر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ شهریار ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا گفت: رویکرد اصلی دولت در سال جدید طبق بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تلاش در جهت مهار تورم و رشد تولید است.

فرماندار شهریار با تاکید بر لزوم توجه به شعار سال اظهار داشت: در شهرستان شهریار هم ضرورت دارد که همه دستگاه‌ها و ادارات با همکاری یکدیگر در مسیر مهار تورم و خصوصاً رشد تولید گام بردارند و در سال جدید نگاه تحولی در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

وی افزود: نگاه ما باید در امور مختلف جمله «ما می توانیم» باشد و با همکاری و همدلی در مجموعه‌ها و تعامل مثبت مشکلات را در سطح شهرستان بر طرف کنیم و بذر امید را در دل مردم بکاریم.

شفیع زاده ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اقتصادی در سطح شهرستان در سال گذشته گفت: باید گام‌های رو به جلو برداریم و در سال مهار تورم و رشد تولید، تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129827

مهمترین اخبار ایران و جهان: