نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 09:26

نخبه‌پروری در خانه نخبگان بسیج کرمانشاه

معاون رسانه و فضای مجازی خانه نخبگان بسیج کرمانشاه گفت: خانه نخبگان بسیج این شهرستان مجموعه‌ای است که به صورت کاملا حرفه‌ای، رسمی و قانونی فعالیت می‌کند و تا پایان راه و معرفی به ظرفیت‌های اثرگذار و واقعی همراه نخبگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ژاله امیری، معاون رسانه و فضای مجازی خانه نخبگان بسیج کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت وجودی خانه نخبگان شهرستان کرمانشاه با رسالت جهاد علمی، اظهار کرد: جهاد علمی باعث پیشرفت ملت‌ها می‌شود که بسیجیان در این عرصه خطیر زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

وی در خصوص وجود نخبه و نخبه‌پروری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست با نخبگان اشاره کرد و افزود: معظم‌له به صورت جامع عنوان کردند؛ جایگاه‌های جغرافیایی اقلیمی و بعضا منابع طبیعی هر کشوری بسیار مهم است، ولی یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه وجود نخبگان آن جامعه است

معاون رسانه و فضای مجازی خانه نخبگان بسیج کرمانشاه ادامه داد: مقام معظم رهبری نخبگان را ثروت عظیمی در هر جامعه می‌دانند که وقتی از طرف کشور شناسایی شوند می توان نخبه در کشور تولید کرد که خانه نخبگان شهرستان کرمانشاه به صورت جهادی و بسیجی در این عرصه ورود کرده و مشغول فعالیت است. 

وی یکی از اهداف و ارکان خانه نخبگان شهرستان بسیج کرمانشاه را شناسایی افراد توانمند نخبه دانست  و با دعوت صورت رسمی از این افراد برای پیوستن به مجموعه، گفت: از ظرفیت‌های این مجموعه در مسیر رشد و شکوفایی نخبگان استفاد و به صورت کامل و جامع و تمام عیار حمایت می‌شوند تا به یاری خدا به مرحله و ظرفیت‌های بعدی نخبگی راه پیدا کنند.

امیری خاطرنشان کرد: خانه نخبگان بسیج این شهرستان مجموعه‌ای است که به صورت کاملا حرفه‌ای، رسمی و قانونی فعالیت می‌کند و تا پایان راه و معرفی به ظرفیت‌های اثرگذار و واقعی همراه نخبگان است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584652

مهمترین اخبار ایران و جهان: