نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 16:54

تخصیص ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های فرعی آبیاری ایلام

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: برای عملیات طرح شبکه فرعی آبیاری در ایلام، ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر چهارشنبه ۶ دی ماه، سومین جلسه شورای راهبردی آب در وزارت جهادکشاورزی که باحضور قائم مقام وزیر و رؤسای سازمان‌های جهادکشاورزی ۶ استان غرب و شمال‌غرب کشور از جمله استان ایلام و با حضور سایر معاونین، وزیر جهادکشاورزی در وزارت جهادکشاورزی به منظور بررسی روند اجرایی طرح شبکه‌های فرعی غرب و شمال غرب کشور برگزار شد.

حشمت عزیزان سرپرست سازمان جهادکشاورزی ایلام، ضمن ارائه گزارشی از روند و مراحل اجرایی طرح در استان ایلام خواستار مشارکت جدی شرکت‌های تعاونی تولید و سازمان تعاون روستایی در این طرح شد.

عزیزان گفت: از محل اعتباراتی که در طرح مذکور پیش‌بینی شده است با همکاری استان و ستاد وزارتخانه مقدمات و مراحل عقد قرارداد با شرکت‌های تعاونی تولید فراهم و فعالیت آن‌ها آغاز شود.
  
وی افزود: عملیات طرح شبکه فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور در استان ایلام در سطحی معادل ۱۷۵۰۰ هکتار از نیمه دوم سال‌جاری در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته است که برای تکمیل و اتمام آن که در حوزه ۴ شهرستان ایلام، چوار، مهران و دهلران است، اعتباری معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال مصوب شده است که تاکنون برای ساماندهی نظام بهره‌برداری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری در استان ایلام ۲۰ شرکت تعاونی تولید با ۲۰۳۶ عضو تشکیل شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618108

مهمترین اخبار ایران و جهان: