نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 22:35

رسالت اصلی کمیته امداد رسیدگی به امور محرومان است

قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: رسالت اصلی کمیته امداد در اجرای برنامه‌های مختلف خدماتی و حمایتی، مبتنی بر توانمندسازی مددجویان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد کشور، شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در دیدار با استاندار ایلام گفت: کمیته امداد وظایف سنگینی را بر دوش دارد و رسالت اصلی آن رسیدگی به امور محرومان است.

وی اضافه کرد: این نهاد در دورانی که سپری شده نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده و تاکیدات رهبر معظم انقلاب با حفظ کرامت انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

قائم مقام کمیته امداد افزود: کلیه برنامه‌های کمیته امداد در حوزه‌های مختلف خدماتی و حمایتی، هدفمند و مبتنی بر توانمندسازی مددجویان است.

صباغیان افزود: نگاه دولت سیزدهم به کمیته امداد در راستای حمایت و تعامل متقابل امروز به عینه نمایان است و گام‌های موثری در راستای اشتغال و مسکن مددجویان به‌عنوان مهمترین دغدغه برداشته شده است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در آید دیدار گفت: کمیته امداد میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که از زمان تشکیل تاکنون، امتحان خود را به خوبی پس داده و بعد از ۴ دهه در راستای تحقق برنامه‌ها به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده است.

وی اشتغالزایی، رونق تولید و توانمند کردن جامعه مخاطب را از مصادیق بارز نقش آفرینی ارزنده کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: علاوه بر این کمیته امداد در حوزه‌ فرهنگی نیز فعالیت چشمگیری داشته که این از برکات این نهاد انقلابی است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه هم‌افزایی میان دولت و کمیته امداد منجر به خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به جامعه مخاطب خواهد شد، افزود: در راستای خودکفا شدن مددجویان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و باید این رویکرد استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: در سطح استانی نیز در راستای همین اهداف و برنامه‌های مدون شده در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: استان ایلام در طی ۲ سال گذشته موفقیت هایی را در حوزه های مختلف به دست آورده که در برخی موارد موفق به کسب رتبه‌های برتر نیز شده است. 

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541608

مهمترین اخبار ایران و جهان: