نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 12:45

حرکت نمادین دانشجویان در محکومیت جنایات بیمارستان المعدانی

دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر در اقدامی نمادین محل نشست خبری بعد از بمباران بیمارستان المعدانی را با ساخت ماکتی بازسازی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان در محوطه دانشگاه امیرکبیر با حرکتی نمادین جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان را محکوم کردند. 

دانشجویان در اقدامی نمادین محل نشست خبری بعد از بمباران بیمارستان المعدانی را با ساخت ماکتی بازسازی کردند.

 

 

به گزارش فارس، با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.

بعد از این جنایت، مسئولان وزارت بهداشت فلسطین، در اقدامی نشست خبری خود را در میان انبوه شهدای بمباران بیمارستان برگزار کردند که این اقدام مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفت و دل آزادیخواهان جهان را به درد آورد.

دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در روزهای گذشته با برپایی تجمعات مختلف و انتشار بیانیه هایی انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها ها نشان دادند.

جمعی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و حمایت علنی آمریکا از این جنایات پنجشنبه (27 مهرماه) مقابل سفارت سوئیس تجمع کرده بودند. 

جمعی از دانشجویان و مردم هم همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه سه شنبه شب 25 مهرماه  ساعت 23:30  در میدان فلسطین تهران تجمع کرده بودند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546252

مهمترین اخبار ایران و جهان: