نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 04:33

کادرسازی و جهاد خستگی‌ناپذیر از ویژگی‌های بارز شهید زین‌الدین بود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت مهدی زین‌الدین فرمانده اسبق لشکر علی بن ابیطالب(ع)، گفت: تلاش در راستای تربیت نیرو و کادرسازی و جهاد مخلصانه و خستگی‌ناپذیر از جمله ویژگی‌های بارز شهید زین الدین به شمار می‌رود.

امیر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار مهدی زین‌الدین که به همین مناسبت هر ساله یادواره شهید زین الدین و 6090 شهید استان قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: هر یک از سرداران شهید به سان الگو و اُسوه ای در این مرز و بوم هستند که توجه به ویژگی ها و مؤلفه های شخصیتی، رفتاری و مدیریتی آن ها برای پیشبرد امور جامعه ما و تلاش در جهت حل مشکلات بسیار مهم و کلیدی است.

وی افزود: از جمله شاخصه های مهم در سبک زندگی و مدیریت و فرماندهی شهید مهدی زین الدین می توان به مؤلفه هایی چون اخلاص، شجاعت و شهامت ، روحیه جهادی و خستگی ناپذیری و به خصوص کادرسازی و تربیت نیرو اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: شهید زین الدین و دیگر شهدای والامقام لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) حقیقتاً مجاهدان مخلص و بی قراری بوده اند که در سلوک الی الله از دیگر رزمندگان جبهه حق علیه باطل سبقت گرفتند و با شهادت خود به سعادت ابدی رسیدند و اینک یاد، نام و خاطره آن‌ها چراغ روشنگری فراروی ما در طیِ طریق بندگی است.

جعفری افزود: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، کمتر از شهادت نیست و لذا وظیفه ما در زمان حاضر تلاش در این جهت با بهره گیری حداکثری و هوشمندانه از ابزار هنر و رسانه است.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575596

مهمترین اخبار ایران و جهان: