نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 20:59

عرضه آفلاین بنزین در جایگاه های تایباد و باخرز

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه تایباد گفت: عرضه بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان های تایباد و باخرز به صورت آفلاین و دستی در جریان است.

علیرضا یزدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: به دنبال ایجاد اخلال سراسری در عرضه سوخت، در حال حاضر جایگاه های شهرستان های تایباد و باخرز به صورت آفلاین و دستی به مردم بنزین ارائه می کنند.

وی افزود: در مجموع ۷ جایگاه سوخت در این دو شهرستان وجود دارد که شامل یک جایگاه در شهر تایباد، یک جایگاه در مسیر تایباد به تربت جام، یک جایگاه در مسیر تایباد به خواف، ۲ جایگاه در شهر مشهدریزه، یک جایگاه در شهر باخرز و یک جایگاه در شهر علیاشهر می شوند.

 

 

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه تایباد ادامه داد: این جایگاه های مذکور با ۵۰ درصد تعداد نازل های خود فعال هستند و سوختگیری با نرخ آزاد محاسبه می شود.

یزدی نژاد بیان کرد: جای نگرانی در حوزه سوخت رسانی وجود ندارد و تا زمان برطرف شدن کامل اخلال، عرضه مستمر بنزین به صورت دستی و با نرخ آزاد وجود خواهد داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: گفتنی است که سهمیه سوخت رانندگان و خودروداران در کارت هایشان باقی می ماند و بدون کسری حفظ خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608696

مهمترین اخبار ایران و جهان: