نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 14:44

استاندار هرمزگان در دیدار با جمعی از اهالی پارسیان وعده پیگیری مشکلات داد

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: نمایندگان مردم پارسیان در دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان مشکلات شهرستان را مطرح کردند و آنان نیز وعده پیگیری جدی دادند که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه دوم از سوره مبارکه مائده، اظهار داشت: تعاون در کار خیر و عدم یاری رساندن در گناه و ستمکاری امر پروردگار است از این آیه برداشت می‌شود مومن باید از حق حمایت کند و فرد و جامعه اسلامی باید زمینه رشد و نشر فضائل را  ایجاد کنند و زمینه گناه و ستمکاری را از بین ببرند.

 وی افزود: از عموم مردم شریف شهرستان ‌مسئولان و هیئت‌های مذهبی جهت حضور در تشییع جنازه شهید والا مقام تشکر می‌کنم.

امام جمعه شهرستان پارسیان اضافه کرد: یکشنبه روز ثبت احوال است و نامگذاری نیکو یکی از وظایف والدین می‌باشد که امید است مورد توجه باشد.

 حجت الاسلام اسماعیل نیا یادآور شد: دوشنبه میلاد حضرت عیسی علیه السلام می باشد که طبق نص قرآن همه رسولان الهی مامور  مبارزه با طاغوت و ظالمان بوده‌اند بر این اساس حضرت عیسی هم طاغوت ستیز بود امروز حضرت عیسی از برخی سردمداران کشورهای غربی مدعی پیروی از مسیح بیزار است چون آنها همه جور از قصاب کودکان غزه یعنی اسرائیل حمایت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان بیان داشت: سه‌شنبه روز کاهش بلایای طبیعی است به این مناسبت مجدداً تسریع در احداث طرح کنترل سیل  و دفع خطر سیل از پارسیان و روستاهای اطراف را به مسئولان یادآوری می‌کنم .

وی ادامه داد: چهارشنبه سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهیدان را گرامی می‌دارم خانواده شهدا نور چشم ما هستند حضرت ام البنین فرزندانی مومن و حماسه آفرین را تربیت کرد الگوی مناسبی برای مادران جامعه اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا مطالبه‌گری را از خواسته‌های رهبر انقلاب برشمرد و گفت: در راستای مطالبه‌گری و پیگیری حل مشکلات شهرستان در روز چهارشنبه با همراهی جمعی از مردم شریف شهرستان به نمایندگی از اقشار مختلف مردم در دو دیدار جدا گانه با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان دیدار داشتیم. 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مردم شریف مشکلات و نیازهای شهرستان را به طور مستدل و منطقی مطرح نمودند هر دو بزرگوار با روی باز شنونده مشکلات بودند و ضمن وعده سفر قریب الوقوع به شهرستان برای پیگیری مشکلات نسبت به حل مسائل و مشکلات طرح شده اقداماتی را انجام دادند.

وی گفت: اینجانب از نماینده ولی فقیه و استاندار محترم تشکر می‌کنم و تقاضا دارم تا تحقق کامل مطالبات مردم،  پیگیر مسائل باشند .

امام جمعه شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تقاضای بنده این بود که در سفر رئیس جمهور به استان، پارسیان را ویژه ببینند که استاندار محترم در این زمینه وعده همکاری را دادند، امیدوارم فرماندار شهرستان این مسئله مهم را به جد پیگیری نمایند.

وی گفت: حمله تروریستی به نیروهای خدوم فراجا در شهرستان راسک سیستان وبلوجستان را محکوم می کنم و به ارواح شهدا درود میفرستم و خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت هستیم.

معاون حوزه های علمیه خواهران کشور بیان داشت: با خبر شدیم امروز تودیع و معارفه خطیب جمعه اهل سنت شهر پارسیان برگزار می‌شود بنده نیز از خدمات خطیب جمعه محترم سابق که در طول سالیان متمادی اقامه جمعه داشتند تشکر می‌کنم و برای خطیب جمعه جدید، شیخ حمودی آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612452

مهمترین اخبار ایران و جهان: